John73 Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 hallo ik bezit een mannelijke kiwi atlas en een vrouwelijke haywardnu kan ik bij mijn vrouwelijke al geruime tijd bloemknoppen ontdekkenmaar op mijn atlas zie ik geen enkele bloemknopis het mogenlijk dat die later verschijnen of gaan die niet meer komeneen collega van mij heeft ook een mannelijke kiwi en die zegt ook dat hij nog geen knoppen ondekt heeftterwijl die van hem vorig jaar uitbundig bloeide mvg john Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart646 Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Als je ze niet ziet zijn ze er niet dit jaar.Om die reden heb ik meerdere mannelijke rassen zoals Atlas,Matua en Belen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John73 Posted May 12, 2015 Author Share Posted May 12, 2015 hallo dat ligt zeker ook aan het ras en de plaats denk ik?bij mij vrouwelijke ras zijn de bloemknoppen nog strak dichten dacht vorig jaar dat ze pas in juni open gingendan zouden die mannen van jouw veel te vroeg zijn voor mijn vrouwtjeik begreep ook van mijn collega dat hij knoppen zag verschijnende man van mij laat nog niks zien en verwacht ze ook niet meer helaas gr john Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart646 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Bij mij zit de Matua en atlas ook nog vol in de knop alleen hebben mijn vrouwelijke planten geen bloem nog. De foto komt van een aangekochte plant die komt uit de kas vandaar de bloei. Maar de gele kiwi rassen schijnen eerder te bloeien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts