grassprietje Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 Met veel zorg heb ik mijn snackkomkommer vandaag in de tunnelkas gezet maar waar ik al bang voor was knakte de steel bijna helemaal door. Nu heb ik hem toch geplant en zo vast gemaakt dat de gebroken steel op elkaarzit in de hoop dat hij het toch gaat doen....ik betwijfel het. Iemand een idee of hij het zo overleefd of is er nog iets wat ik kan doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 Heb hier mensen gehoord die er plakband om deden (dit was wel een tomatenplant) dus er is nog hoop . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 Ik heb de titel even aangepast, we helpen je ook wel zonder dat daar het woord 'help!!!' bij nodig is Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peperplantje Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 Hallo grassprietje, Je kan de 2 delen van de stengel op elkaar vast zetten met een lintje of enting clip of iets dergelijks. Je kan beter geen plakband gebruiken dat krijg je lastig van de stengel af zonder hem te beschadigen. Ook kan je de plant in het aarde zetten tot boven de knak. Dan moet je wel alle blaadjes onder de knak wegknippen. Ik kan je natuurlijk niet garanderen dat je plantje blijft leven. Wat je ook doet met je plantje succes! Ik hoop dat je plantje het redt.Groetjes Peperplantje Quote Groetjes van mij en de moestuin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 Als de stengel nog een beetje aaneenhangt zal dat wel goedkomen denk ik.Komkommers groeien heel snel en bevatten denk ik veel groeihormonen... Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
grassprietje Posted May 10, 2015 Author Share Posted May 10, 2015 Op 1 blad na lijkt hij wat steviger te worden. Helaas weet ik niet hoe een foto te plaatsen anders hadden jullie even mee kunnen kijken. Ben nu in de kas namelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 Misschien kan je wat keukenpapier rond de geknakte stengel binden, dan bescherm je hem tegen de zon.Het wordt warm en zonnig morgen. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Op 1 blad na lijkt hij wat steviger te worden. Helaas weet ik niet hoe een foto te plaatsen anders hadden jullie even mee kunnen kijken. Ben nu in de kas namelijkIs dat blad een kiemblad? Zo ja dan maakt het niet veel uit. Hoe je een foto plaatst is makkelijk. Je moet je camera via een usb kabeltje aan je pc koppelen. Daarna moet je op reactie plaatsen klikken en dan onderaan naar voeg foto's toe klikken. Dan zoek je de camera of bijvoorbeeld smartphone op en selecteer je de foto welke dan geupload wordt. Daarna klik je de geuploadde foto aan en deze wordt dan in je reactie geplaatst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grassprietje Posted May 11, 2015 Author Share Posted May 11, 2015 Het is geen kiemblad nee. Ik reageer via mijn telefoon op tapatalk en heb geen pc tot mijn beschikking. Moet ik toch maar eens uitvogelen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raquette Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Off-topic, maar grassprietje, als ik zoals nu via mijn telefoon reageer, staat er onder het reactieveld een veld 'foto's toevoegen', net als in de pc-interface. Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
grassprietje Posted May 11, 2015 Author Share Posted May 11, 2015 Zo ver was ik ook maar wat dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 een foto maken met je telefoon(mocht je dat nog niet hebben gedaan). via 'foto's toevoegen' kan je deze foto opzoeken en daarna plaatsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raquette Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Je bent me net een paar seconden voor;). Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
grassprietje Posted May 12, 2015 Author Share Posted May 12, 2015 Weer vergeten een foto te maken:x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grassprietje Posted May 14, 2015 Author Share Posted May 14, 2015 Hij doet het weer! Hij heeft zelfs bloemen:mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts