Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Hoi!

marlous77

Recommended Posts

Ik ben Marlous en ik heb me hier aangemeld omdat ik sinds kort een square foot garden heb, waar ik erg blij mee ben, aangezien ik erg hou van eten uit eigen tuin, maar een chronisch gebrek aan ruimte in de tuin heb om alles te kunnen telen wat ik zou willen

Ik hoop hier wat meer inspiratie en kennis op te doen!

IMG_3901.jpg

Welkom op dit forum. Leuk, weer een Makkelijke Moestuinier

Ik zat ook al te kijken naar die koolplantjes in t midden. Die dijen flink uit hoor! Beter is t om die op de hoek te hebben staan, 1 plantje per vak. En die bietjes ook wat uitdunnen is mijn verdere advies, anders krijg je geen echte bietjes. Of is t misschien een andere soort groente?

Good things come in small packages

Dankjulliewel voor het warme welkom En jullie hebben goed opgelet, in het midden staat broccoli en bietjes. Ik heb ze voor tijdelijk even op deze manier erin gezet, maar ik ga de bietjes nog helemaal uit elkaar plukken (die hing wat slap na de rit naar huis, dus ik wilde ze niet nog meer pesten) en van de broccoli haal ik er straks 3 uit die apart mogen staan ergens anders in de tuin. Ík wil aan de rand niet al te hoog spul, dan krijgt de rest niet genoeg licht namelijk. Alleen de achterste rij is hoog, daar staan al 2 tomaten en daar komen nog sperziebonen en sugarsnaps bij. Ik moet bij die rij nog een trellis maken zodat ik ze omhoog kan geleiden