Ciska Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 (edited) Hey Allemaal, Ik heb even gekeken, maar ik kan een beperkt aantal zaailingen aanbieden.Wat ik nu nog heb is:Zaailing van tomaat " Tom's tumbler" = opZaailing aubergine halflange ViolettaIk heb stekken van aardbei ostaraStek van aardbei frau Mieze schindlerEn een stek van een roze bes. = opStekken van bonte thijmStekken van citroenthijmStekken van gewone thijm Verder kan ik van fruitstruiken stekken nemen.Ik heb:Rode besZwarte besWitte besJostabesBraamTayberryJapanse wijnbesRode kruisbes Framboos rozeFramboos geel Ik kan stekken nemen van een aantal vaste plantenJapanse anemoon (roze)Blauwe kogeldistel ( erg geliefd bij bijen)Witte phloxRoze phlox Ik heb ook kruiden staan, meerendeels thijmsoortjes en oreganosoorten. Ik heb ook rozemarijn staan en wil daar ook wel proberen stekken van te nemen omdat ik dat voor het eerst ga doen, kan ik geen garantie geven dat ze zullen aanslaan. Verder heb ik aan zaden het " standaard spul" ik kan eventueel de peperzaden meenemen mocht daar behoefte aan zijn. U roept maar! als iets er niet tussen staat, vraag toch gerust. misschien heb ik het toch wel maar ben ik het vergeten te noemen Ik zelf zoek soorten spinazie, (geen Nieuw-Zeelandse) En sla soorten ( lekkere malse)En natuurlijk thijmsoorten Voor Jessica neem ik mee: eeuwige moes, blauwe kogeldistel en stek roze besVoor erny neem ik mee: gele framboosKoolrabi: tomaat Tom's tumbler, aardbei ostara en aardbei frau mieze Edited May 20, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Hoi ciskamomenteel heb ik 3 maggi planten 1 had ik gevonden in de compostvat van me buurvrouw. En mijn eigen maggi is gelukkig toch op gekomen dus momenteel genoeg.De blauwe kogeldistel en roze bes lijkt me wel wat. Heb namelijk alle kleuren bessen behalve de roze.en die kogeldistel zal eventueel mooi zijn want zoveel bloemen heb ik nog niet voor in mijn tuin.Groetjes jessica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Hoi Ciska, Ik heb wel interesse in:de zaailing van tomaat " Tom's tumbler" en een stek van aardbei ostara en frau Mieze schindler, als je ze over hebt.Mijn lijstje komt later, wie weet zit daar ook nog iets bij voor jou of iemand anders. Ik denk dat ik wel spinazie over heb. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 Hey, @Jessica, prima dan zijn deze voor jou gereserveerd! @ koolrabi, ik ga later deze week even kijken hoeveel stekken ik heb van elk! ik houd het lijstje van jou wel in de gaten, komt goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WestlandseGrunneger Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Hallo Ciska, ik wil graag wel wat bessenstruiken proberen. Heb je van alles nog stek over? Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted May 28, 2015 Author Share Posted May 28, 2015 Had al gereageerd in jouw ruiltopic, maar ik ga van elke bes stekken voor je! Gr cis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Hoi ik heb nog wel belang bij de citroen thijm als je deze nog hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted June 3, 2015 Author Share Posted June 3, 2015 Jessica komt in orde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts