Elinezamira Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Heeft iemand enig idee wat hier fout gaat? Ze deden het eerst heel goed en ineens gaan bij alle planten de bladeren verschrompelen :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 te nat denk ikhet is daar vrij donker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Lekker buiten zetten misschien? Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Hallo Eline, Staan ze nog maar net voor dat raam? Hebben ze eerst ergens anders gestaan? Komt er wel of geen zon (wanneer?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
windindewilgen Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 gewoon te nat en als het dan ook nog donker is...... als je een plantje eruit haalt zie je waarschijnlijk dat de wortels niet mooi wit zijn maar bruin, als er nog wortels aan zitten tenminste. Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balto Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Hier is dat gebeurd bij mijn komkommer, watermeloen en meloen. De grond was niet nat, gewoon vochtig. Dus juist veel water gegeven, maar nu denk ik dat het heel goed kan dat ze voor vandaag wel erg nat kunnen hebben gestaan. Stom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enjoy! Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Balen zeg! Gelukkig is het nog vroeggenoeg in het seizoen en zou je nog opnieuw kunnen zaaien! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elinezamira Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 de courgette heb ik nu buiten geplant en de komkommers aan de andere kant van het huis, voor het raam gezet waar wat meer zon is. 2 komkommer plantjes doen het nu weer wel goed de courgette is ook al wat beter aan het worden.bedankt voor de tips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts