Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb aardbeien (in pot) welke ik graag in de koude kas wil houden.

Ik heb het één en ander over bestuiven gelezen, maar hoe kan ik aardbeien zelf bestuiven in de kas?

Geplaatst:

Beetje een lullig antwoord van mij ( ik heb overigens ook aardbeien in de koude kas, dat wel ) : de deur van de kas open laten. Bij mij verloopt de bestuiving prima.

Geplaatst:

De kas deur zo ver open laten dat er echt wind in komt, dan koel het toch wel flink af?

Vogelnet is denk ik hier niet nodig. Heb nu de aardbeien in de tuin en echt alle aardbeien zijn mooi intact. Hebben er al veel van gegeten

Geplaatst:

Geen probleem dat het afkoelt, aardbeien houden helemaal niet van te veel warmte. Koele nachten is prima !

Geplaatst:

Ik tik regelmatig even tegen de bloemtrossen aan. Ik kan er nu mooie aardbeien van plukken.

Ik heb wel een raam met automatische openzetter maar heb in die periode geen insecten in mijn kas gezien voor het bestuiven.

Met vriendelijke groet,

Wim.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...