Geplaatst: 14 februari14 Feb @Ikbeginbijmezelf Deaflora heeft ze nog, daar heb ik ze ook vandaan. Maar ze beloven 20 zaden, maar ik had er maar 15. Maar dat gebeurt vaker. het gaat erom dat je ze kunt bestellen.https://deaflora.de/Shop/Spinat---Salat/Neu--Kaukasischer-Kletterspinat---Samen-.html
Geplaatst: 14 februari14 Feb Bedankt @Petrasmoestuin daar heb ik nu zaad besteld! Mijn Duits is niet zo goed dus ik had het zelf nooit gevonden.Individuele plantjes waren zeker ook een optie @Bernaar maar ik zag dat Den Oude Kastanje geen planten meer verzendt en bij Vreeken heb ik slechte ervaringen met de levertijd. Vond jij ze elders nog?
Geplaatst: 14 februari14 Feb 4 minutes ago, Ikbeginbijmezelf said:Vond jij ze elders nog?Geen idee van de verzendkosten naar Nederland....Deze is dubbel zo duur,als die van den oude kastanje,maar is wél sterker....Plukkers.comKaukasische rankspinazie - P9 potKaukasische rankspinazie (Hablitzia tamnoides) in P9 pot Kaukasische rankspinazie is een sterke, meerjarige klimplant die al vroeg in het voorjaar heerlijk, mals blad geeft. De jonge scheuten en blade 14 februari14 Feb aangepast door Bernaar
Geplaatst: 14 februari14 Feb Misschien is een plant zo gek nog niet, ik moet er wel heel veel moeite voor doen om zoiets te krijgen.
Geplaatst: 14 februari14 Feb 32 minuten geleden, Ikbeginbijmezelf zei:Mijn Duits is niet zo goedVeel plezier ermee. En het verzenden naar Nederland is slechts 1 euro duurder, dat valt mee.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Ik heb buiten twee potjes staan met de rankspinat ( Zweedse naam, zo heb ik hem ooit leren kennen) één met geweekte en de andere met zaden die ongeweekt het potje in zijn gegaan. Het lijkt erop dat in allebei de potjes nu 1 plantje opkomt..vrijwel tegelijk dat wil dus zeggen dat het weken weinig heeft uitgehaald. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik had 2 geweekte en 2 direct gezaaid in een potje. Degene die niet geweekt was, kwam eerder op, tenminste die kiemblaadjes zijn groter. Er komt een 3e zaadje op in het directe bakje. Deze heeft een paar keer een pak sneeuw op de kop gekregen, wel via een kweekbak. Staat wel overdekt, maar door de stuifsneeuw toch helemaal bedekt geweest.Die prikkers heb ik erin gezet om aan te geven waar de zaadjes liggen.Degene die ik in de koelkast had gezet (3 stuks), daarvan 1 in een potje gezet (heeeel fragiel), maar krijgt nu 2 echte miniblaadjes. Het zakje toen weggegooid.Ik heb nog een nieuw zakje met 3 zaadjes in de koelkast liggen. Totaal dus 10 zaden gebruikt. Volgens de leverancier zouden er nog 10 zaden in het zakje moeten zijn, maar ik zie er maar 5. Hiermee word je ook vaak belazerd vind ik, maar goed. 1 uur geleden1 u aangepast door Petrasmoestuin
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.