Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Ai,

vandaag gezien aan de courgette

De plant ziet er wel nog gezond uit.

De vraag : het is nu nog het moment om te vervangen maar is dit nodig.... ????

IMG075555581433008638.JPGIMG075495721433008640.JPG

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Geplaatst:

nou, ik zou er wat bij zaaien, maar je weet nooit...

je kunt ze altijd weggeven, voor meer vriendjes...

Geplaatst:

De stam is gespleten, koolrabi. Ik zou er maar een bij zaaien idd..!

Bzzzz...

Geplaatst:
  • Auteur

gelukkig heb ik nog een extra plant in de kweekkast overgehouden !!!!!!! Spijtig voor mister of misses X die ze gratis zou hebben gekregen....

dank voor de reacties!

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Geplaatst:

Gewoon de courgetteplant aanaarden tot boven het gespleten stuk. Grote kans dat ie gewoon lekker doorgroeit.

Geplaatst:

komt vaker voor, de sappen kunnen alsnog passeren via deze stengel. Plant kan er wel door komen. Aanaarden zoals hierboven gezegd is het beste om nu te doen.

Geplaatst:
De stam is gespleten, koolrabi. Ik zou er maar een bij zaaien idd..!

Oh nou zie ik het. Dit heb ik niet. Wat bijzonder!

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:
  • Auteur

Dank Dries, Erny!!

Deze morgen jullie advies opgevolgd en weer wat wijzer geworden

Groeten !!!!

Geplaatst:

Had ik vorig jaar ook, de plant is er gewoon doorheen gegroeid en heeft heel wat courgettes geleverd

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

• 4 weeks later...
Geplaatst:
  • Auteur

image13361435338704.jpgimage13361435338704.jpg

De "gewonde"courgette doet het prima !

Aanaarden en klaar is kees , dank voor de tip

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic