Geplaatst: 31 mei 201510 j Her en der zie ik flink aangevreten bladeren maar slechts op één plek vind ik deze beestjes, in een ingegraven beker bier. Nergens anders. Ook de rabarber is flink beschadigd maar daar vind ik níks in het bier! Hoe kom ik er achter of het van die zwarte kevertjes zijn? En klopt het dat je sla weer beschadigd van het aanraken met je handen wanneer je deze bespuit met , ik ben de naam even kwijt.... pyri-nogwat. Graag raadGr
Geplaatst: 31 mei 201510 j Waar vind jij het op lijken, als je naar plaatjes van (naakt)slakken kijkt? "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 31 mei 201510 j hahaha ( sorry ik lach je niet uit hoor..... ik lach je toe ) Ja. kleine naaktslakjes. uit slakkeneitjes komen hele kleine slakje en die worden door veel te eten groot.
Geplaatst: 31 mei 201510 j Ja dat zijn hele kleine naaktslakjes hoor. Als je het niet goed kunt zien dan kun je de foto nog groter uitvergroten, hij is op het forum zelfs al groot genoeg voor mij om te zien dat het slakjes zijn. Dat doe ik soms ook als iets te klein is om goed te kunnen zien, een foto maken en dan op de computer zien wat het precies is.
Geplaatst: 31 mei 201510 j Wel grappig dat zowel slakken als mannen van bier houden, zou er een verband bestaan? Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 31 mei 201510 j zekers, ik kan heul langzaam schoffelen zo zijn vrouwen net als kikkers...altijd kwekkenaltijd koude voetenen altijd bang voor de ooievaar (grapje uit 1961)
Geplaatst: 31 mei 201510 j Auteur Laat je man maar lachen, als die het wist had je de vraag niet geplaatst
Geplaatst: 31 mei 201510 j Auteur zekers, ik kan heul langzaam schoffelen zo zijn vrouwen net als kikkers...altijd kwekkenaltijd koude voetenen altijd bang voor de ooievaar (grapje uit 1961)
Geplaatst: 31 mei 201510 j Auteur Maar vandaag heb ik alle slakken de oorlog verklaard! Klein en groot! Ik heb zowat de hele tuin vol bier gezet! Op grond in schalen en bekertjes ingegraven. Daar koop ik speciaal de goedkoopste bier voor! Als ik de kas openrits in de ochtend stinkt het als een kroeg maar oogst! Niet normaal!
Geplaatst: 31 mei 201510 j Neem toch het bier van je man, zal hij vast niet erg vinden samen met de slakken te proosten.
Geplaatst: 31 mei 201510 j Wel grappig dat zowel slakken als mannen van bier houden, zou er een verband bestaan? Yep, zijn alle 2 slijmerds, als het hun uitkomt. o, ja ik ben ook een man gr Mat
Geplaatst: 31 mei 201510 j Auteur Ík ben hier degene die graag een biertje drinkt, niet mijn man.....
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.