astridbloemetje Geplaatst: 31 mei 2015 Geplaatst: 31 mei 2015 HalloIk ben Astrid,54 jaar en woont met mijn man en dieren in Oost Groningen.We hebben een grote tuin maar niet echt groene vingers Ik heb ook een kruidenspiraal gemaakt en hoop hier ook wat ideetjes te vinden voor lekkere receptjes. Quote
Erny Geplaatst: 31 mei 2015 Geplaatst: 31 mei 2015 Welkom vanuit Stad. En voor uitwisseling van leuke ideetjes/recepten/plantjes e.d. hebben we zaterdag een leuke bijeenkomst gepland. nmm-6-juni-2015-noordelijke-moestuin-middag-in-drachten-t17068.html Misschien vind je het leuk om ook te komen? Op het megagrote moestuincomplex kan je vast veel inspiratie opdoen. Quote
geertlaurent Geplaatst: 5 juni 2015 Geplaatst: 5 juni 2015 HalloIk ben Astrid,54 jaar en woont met mijn man en dieren in Oost Groningen.We hebben een grote tuin maar niet echt groene vingers Ik heb ook een kruidenspiraal gemaakt en hoop hier ook wat ideetjes te vinden voor lekkere receptjes. Komt helemaal goed, volgend jaar ook een spiraal voor tomaten? Quote
Stan Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Geplaatst: 30 juni 2015 Geplaatst: 30 juni 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.