J Homan Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Beste Allemaal Zoals het er uit ziet krijgen wij binnen nu en een paar weken een moestuin van ong 100m2 die we samen met vrienden delen . Nu is mijn vraag hoe komen wij aan zaden en planten ? We zien heel veel ruilen maar we hebben nog niks ?Wie kan ons helpen ? we willen graag wat permacultuur doen . groetjes Jeremy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victorhurxkens Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Dat ligt eraan, hebben jullie al een idee wat jullie willen gaan verbouwen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 om te ruilen heb je eerst ruilgoed nodig. makkelijkste is om wat dingen te kopen die je zeker wil zaaien. zadenwebshops bij ruilen op het forum helpt het ook wanneer je je even voorstelt bij de voordeur leukste is natuurlijk wanneer je dat ook dit jaar nog kan zaaien."wat zaaien en planten in ..." ik heb juli geselecteerd maar iets naar onderen scrollen kan je een andere maand aanklikken. even bekijken wanneer jullie tuintje zaai/plant klaar is en dan kiezen wat je wilt zaaien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Als je mij een aan jezelf geadresseerde én gefrankeerde envelop stuurt, heb ik wel diverse zaadjes voor je en evt aardbeienplantjes(ligt aan de mate van frankeren ) Stuur me maar n PB voor adres. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts