voordeleute Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 heei!heb hier 2x ostara staan, staan best ok denk ik maar ze komen maar moeilijk opgang als het komt op aardbeien maken.. 1vd2 nog steeds niet.. iemand tips? groetjesssvoordeleute Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voordeleute Posted June 17, 2015 Author Share Posted June 17, 2015 (de bloemetjes die je ziet zijn ook de enige die er zijn van 1van de 2 planten dus) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
windindewilgen Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 bij mij net zo. het zijn doordragers en dat betekend volgens mij gewoon: in plaats van in een keer veel dus af en toe een paar aardbeien. Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
voordeleute Posted June 17, 2015 Author Share Posted June 17, 2015 aardbeien heb ik wel nog eens gehad (ook doordragers en in pot, zels in veel minder aarde eiglk) en die gaven toch wel dat ietsje meer hoor,heb nog nooit andere gehad dan doordragers maar ik heb ze al altijd genomen omdat ik ze toch nog "poductief" vind en het is ook gewoon leuk voor met de kleine.... maar zo is het wel moeilijk grtzz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts