voordeleute Geplaatst: 17 juni 2015 Geplaatst: 17 juni 2015 heei!heb hier 2x ostara staan, staan best ok denk ik maar ze komen maar moeilijk opgang als het komt op aardbeien maken.. 1vd2 nog steeds niet.. iemand tips? groetjesssvoordeleute Quote
voordeleute Geplaatst: 17 juni 2015 Auteur Geplaatst: 17 juni 2015 (de bloemetjes die je ziet zijn ook de enige die er zijn van 1van de 2 planten dus) Quote
windindewilgen Geplaatst: 17 juni 2015 Geplaatst: 17 juni 2015 bij mij net zo. het zijn doordragers en dat betekend volgens mij gewoon: in plaats van in een keer veel dus af en toe een paar aardbeien. Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl
voordeleute Geplaatst: 17 juni 2015 Auteur Geplaatst: 17 juni 2015 aardbeien heb ik wel nog eens gehad (ook doordragers en in pot, zels in veel minder aarde eiglk) en die gaven toch wel dat ietsje meer hoor,heb nog nooit andere gehad dan doordragers maar ik heb ze al altijd genomen omdat ik ze toch nog "poductief" vind en het is ook gewoon leuk voor met de kleine.... maar zo is het wel moeilijk grtzz Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.