Annaboa Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Ik heb nu een jaar of 5 een druif staan die nog nooit gebloeid heeft of vruchten heeft gegeven. Dit voorjaar heb ik bemest met kalk, daarvoor met gewone koemestkorrels. Kan dit nog wat worden of is het gewoon pech hebben. En zou een andere druif het beter doen, of waarschijnlijk geen goede plek? Hij staat op het zuiden tegen een muur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Aangezien ik wel eens heb meegemaakt dat dit het was: is het misschien een sierdruif? Het etiket zegt dan 'vitis coignetiae' en de bladeren worden in het najaar prachtig rood. Als het een eetdruif is gaan we even verder kijken Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerritr1955 Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Da's een rare druif dan Quote Hortus est amicus meus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annaboa Posted June 30, 2015 Author Share Posted June 30, 2015 nee geen sierdruif, eetdruif moest het zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Toch zal het een sierdruif moeten zijn, die je dan voor een "eetdruif" is verkocht. Verschil is als jonge plant niet zo heel duidelijk te zien. En ook de handelaar die er een etiket aan hangt maakt wel eens een fout. Veel andere opties zijn er eigenlijk niet. Zelfs al zou je verkeerd snoeien ofzo, of als er iets anders zou zijn, kan ik me niet bedenken waarom jouw druif niet zou willen bloeien. 5 jaar oud en helemaal niet bloeien ? Nee. Misschien wil je een foto toevoegen van de plant ? Liefst ook zo dat we iets van zijn standplaats zien. foto's plaatsen : hoe-foto-s-op-het-forum-plaatsen-t324.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted July 4, 2015 Share Posted July 4, 2015 Ik wil ook wel graag een foto zien. Groeit hij verder wel lekker? Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts