Richard74 Geplaatst: 1 juli 2015 Share Geplaatst: 1 juli 2015 Hallo, Wat zeggen jullie? Klaar of nog even wachten? En hoe lang zou het dan nog duren en waar kan ik precies aan zien wanneer ze klaar zijn om te kunnen oogsten? Of is dat iets wat je moet voelen? Het zijn overigens twee verschillende rode kolen, niet twee fotos van dezelfde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
weknow Geplaatst: 1 juli 2015 Share Geplaatst: 1 juli 2015 Denk het wel. Smakelijk! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
aalterse-willy Geplaatst: 1 juli 2015 Share Geplaatst: 1 juli 2015 De spitskool ziet er volgroeid uit, straks gaat die beginnen barsten.De rode kolen kunt ge nu eten maar ook nog een paar maanden laten groeien, die zijn veel trager dan de spitskool. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Richard74 Geplaatst: 1 juli 2015 Auteur Share Geplaatst: 1 juli 2015 Ik heb alles geoogst, bedankt he! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.