Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Leuke en handige site voor Makkelijke Moestuiniers!


Aanbevolen berichten

Neem hier eens een kijkje als je, net als ik, into Makkelijk Moestuinieren bent:

 

www.gardeners.com

 

Vooral de pre-planned gardens (kitchen garden planners, linksboven) zijn wel heel handig als je niet weet hoe je t neer wilt/moet zetten. Kun je ook direct zien hoeveel planten er in 1 vakje kunnen incl. plantinstructies. Heb je moeite met het lezen van Engels, kopieer dan een stukje tekst in http://www.translate.google.com en dan zie je gelijk wat het in het Nederlands betekend.

aangepast door Gast

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke site Helly!

Ik zit er nu even op te kijken, zie allemaal te gekke dingen...maar zie nergens dat waar jij naar verwijst.

Heb het zoekveld op de site ook al gebruikt en vind het nog niet.

Dan maar alles dik 300 projecten doorspitten?

Maar ik zet hem wel onder favorieten deze site.

Ik zal vanavond wat foto's plaatsen van mijn MM waar van alles in is opgekomen.

Manlief heeft ook nog een grote kruidenbak voor me gemaakt.

En ik heb net in mijn werkpauze nog een 'creatie' gemaakt voor die vele Minibel tomaten die uit zaad zijn opgekomen...dat wordt pasta-sauzen maken van de zomer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens ging er iets mis met die link. Ik heb er zelf net op geklikt en kreeg een héél andere site dan ik had neer willen zetten

Dus ik heb m net even aangepast. Dus sorry van de miscommunicatie over wat ik er zo leuk aan vond en wat jullie klaarblijkelijk niet konden vinden

Deze site ziet er heel anders uit. En hier staan die kitchen planners: www.gardeners.com/Kitchen-Garden-Planne ... lt,pg.html

En hier de load a garden, ofwel stel je eigen makkelijke moestuin samen: www.gardeners.com/on/demandware.store/S ... Page-KGPJS

Even de width en length aanpassen en dan krijg je een leeg veld waar je in kunt slepen wat jij wilt. Linksboven zie je de tab Pre-planned staan, daar staan kant en klare oplossingen (zitten best aardige tussen) voor als je er zelf niet uit komt. Kan je zo mee aan de slag.

 

Ben benieuwd naar jullie (vernieuwde) reakties

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later ...
hier staan die kitchen planners: -

En hier de load a garden, ofwel stel je eigen makkelijke moestuin samen: -

Bedankt Helly, en ruim een half jaar later is je tip nog steeds erg bruikbaar al is de link weer veranderd.

De kitchen planner staat nu op: http://www.gardeners.com/on/demandware.store/Sites-Gardeners-Site/default/Link-Page?id=kgp_home

 

Leuke site om snel en eenvoudig je MM tuin in te delen. Echt Super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...