Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen


Rikb

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Reeds een paar weken actief en ik dacht laat ik hier ook eens wat posten

 

Ik ben altijd al een beetje met planten bezig geweest. Vroeger toen ik klein was zo groot mogelijke zonnebloemen krijgen en voor me opa paprika plantjes kweken etc. (voor in de kas). En natuurlijk de hele tuin van me ouders vol stoppen met van alles en nog wat.

 

Nu ik groter ben geworden (26) en inmiddels mijn eigen huis heb, ben ik al aardig bezig geweest. Ik zal zo even wat foto's etc. Posten. (Dat is beter denk ik dan hele verhalen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mijn druif opgekweekt uit pit. Helaas weet ik niet welke soort dit is. Ik heb vorig jaar zomer een bak druiven leeg gegeten en alle pitten in een potje gestopt

 

Dit was in maart ergens:

63F4286E-0618-4F72-A9EE-15239253EA00.jpg

 

Ow .. er zijn er 4 opgekomen en 2 hebben het overleefd .. de druif die op de foto staat doet het goed .. die andere blijft erg klein. (helaas)

 

Ik heb de druif nog een aantal maanden binnen laten staan .. en nu staat ie buiten .. waar hij nog niet heel veel plezier heeft ..

 

A216ED74-7A63-44F8-BBFD-CEDB982EEEEA.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik helemaal druk was met planten ed ..

 

Dit gekregen van mijn vriendin:

 

20E202AD-219E-4A38-A533-09226BC5462D.jpg

 

Bij 1 plant is het label kwijt geraakt .. helaas

Na wat start problemen .. (hagelschotziekte en spint) zitten ze nu aardig in het blad ..

 

A5722792-06FE-4DDA-8A47-12C33E1FAB6F.jpg

 

5CC54E65-6EC0-4E13-BD2D-AFE24D527644.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...