Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dan zijn ze daar waarschijnlijk vandaan gehaald....soms een groep bij iemand vandaan die er niet voor kon zorgen of vinden ze ergens een gedumpte groep, ze noemen de plaats dan waar de cavia vandaan kwam. Kan best de groep zijn van laatst uit het bos....

Geplaatst:

Nee, voor hun is het waarschijnlijk geheel vanzelfsprekend. Wij als buitenstaander hebben geen idee...ze kunnen het net zo goed uit de omschrijving weglaten.

Trouwens de ongelabelde roos die je van mij had is " The ingenious mr fairchild" is een mooie roos, goed gevuld met een goede geur. De anderen heb ik gestekt. Tis even afwachten of ze ook allemaal aanslaan.

Geplaatst:

Pecelica vriest dood in de winter. En geeft een goede bodem bedekking. Gaat niet meer bloeien voor de winter. Wel als je in het voorjaar zaait. Ik maak wel zakjes van 10m2.

Geplaatst:

De zaadjes liggen aan de kant voor je! En heb wat phecelia kunnen regelen.

Mocht je een wat laurier kunnen missen, zou ik ddaar ook heel blij van worden..of een takje om zelf te drogen... ons plantje is helaas nog te klein om te oogsten :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...