Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen


julia

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Julia. Al enige tijd lees ik met veel plezier mee op dit forum en heb nu even de tijd genomen om me netjes voor te stellen

Sinds 3 jaar hebben we 2 groentebakken in de tuin met in totaal 19 vakken van 30x30. Hierin hebben we verschillende soorten sla staan, tomaten, paprika, courgette, andijvie, boerenkool, paksoi wortels en bieten.

In september is het de bedoeling dat we achter in de tuin extra ruimte gaan maken voor groentebakken. Op dit moment staan de stoksnijbonen midden in de bloementuin en zijn alle bakken/ manden gevuld met groentes. Erg leuk hoor die verschillende bakken/ manden maar echt praktisch is het niet met water geven gezien ze overal rond het huis staan. (al hebben ze de laatste dagen met al die regen genoeg gehad!)

 

Ik probeer nog even wat foto's te plaatsen.

Groetjes Julia

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de bakken zijn door mijn handige vriend gemaakt. We hadden over de grote bak eerst geen overkapping, maar nadat mijn boerenkool plantjes totaal opgegten waren door hongerige rupsen is er snel een overkapping op gemaakt.

De paksoi, boerenkool en broccoli hebben tot nu toe nog nergens last van gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...