Balkontuintje Geplaatst: 14 juli 2015 Geplaatst: 14 juli 2015 Hallo, ik ben Tatjana uit Gent Ik heb sinds kort mijn eigen moestuintje (op het balkon) ,Staat nog helemaal niet veel op,En ik ga mij volgend jaar beter organiseren denk ik ... Ik heb wat staan van kruiden, een tomatenplant (en hopelijk staakbonen en een komkommerplant binnenkort..)& af en toe een bloemetje ertussen en een ongelukje ook ... Hieronder een paar foto's van mijn balkonnetje ( foto's zijn blijkbaar een beetje over-sized ) siererwten.. (hebben ze me verteld) staakbonen ( eens uitproberen ) radijsjes komkommerkruid tomatenplant (toen ik hem net gekocht had) tomatenplant (na >2 maand) Bonenkruid, Citroenmelisse en zo gaat het voort.. Quote
geertlaurent Geplaatst: 14 juli 2015 Geplaatst: 14 juli 2015 Welkom landgenote ziet er al aardig mooi uit hoor. Volgend jaar een "echt tuintje" ? Quote
Raquette Geplaatst: 14 juli 2015 Geplaatst: 14 juli 2015 Wat leuk zeg! Alles staat er mooi bij. Welkom! Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Johmir Geplaatst: 15 juli 2015 Geplaatst: 15 juli 2015 Welkom! Erg fraaie balkontuin heb je. En ook veel soorten, erg 'gezellig' zo alles bij elkaar. Wat is de orientatie van je balkon? Heb je veel (zon)licht? Planten regelmatig draaien helpt om ze recht omhoog te laten groeien. Quote
Balkontuintje Geplaatst: 16 juli 2015 Auteur Geplaatst: 16 juli 2015 Hey, dank jullie voor de reacties....Ik ben van plan hier nog een tijdje te wonen, dus voorlopig moet ik met mijn balkon tevreden zijn..Maar als ik al die mooie tuintjes zie, krijg ik er wel zin in Ik plant alle zaadjes op de vensterbank in de ochtendzon,En vanaf 13u heb ik op mijn balkon zon, en dat schuift de hele dag nog door zodat alles mooi in het zonnetje staat voor 5 tot 6 uurtjes..Er zit nog wat van alles in (begin)potjes, maar vrees ervoor dat het nog gaat lukken deze zomer.. (aardbei & komkommer) Nu ben ik zaadjes aan het opslaan.. ( meloenen en restjes zaad van dit jaar ) Fijne dag nog en geniet van jullie mooie (balkon)tuintjes Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 juli 2015 Geplaatst: 22 juli 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Geplaatst: 24 juli 2015 Geplaatst: 24 juli 2015 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.