Geplaatst: 26 mei 201114 j Iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar ik heb hekel aan nicknamen op forum, ik vindt het onpersoonlijk.niet dat je heel onzorgvuldig moet omgaan met persoonlijke gegevens, maar voornaam ken geen kwaad denk ik maar.zeker met mensen waar je vaker mee praat vindt ik bv gek om ze te kennen als laat ik vb nemen harmony of appelvrouwtje.(niet rot of speciaal naar jullie bedoeld gewoon wat me willekeurig zo even te binnenschiet als vb)Weet niet hoe andere erover denken maar voornamen vindt ik toch gezelliger en persoonlijker op het forumsoms lijkt het net een sprookje als ik bv wat tegen iemand wil zeggen en dat zo'n beetje gekke nicknaam intik om aan tegeven dat ik tegen diegene wat vraag of zeg 26 mei 201114 j aangepast door Gast Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 26 mei 201114 j Ja, ik vind het ook fijner om voornamen te zien. desnoods met iets er achter, als er al 15 zijn met die naam facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 26 mei 201114 j Mijn naam is ook niet de echte, van mijn voornaam zijn er verder geen, dus vandaar. Vind de namen die anderen hebben overigens best grappig
Geplaatst: 26 mei 201114 j Auteur ow ik niet, hoewel ik bij jouw nickname "helena"" wel gevoel heb om met mens te praten ipv sprookjes figuur Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 26 mei 201114 j Heb wel de meest gelijkende naam gekozen, vind het niet prettig niet mijn eigen naam te gebruiken, mocht die wat algemener zijn, zou ik mezelf wel zo noemen. Ben ook meer van duidelijkheid. Maar ja, Google hé....Trouwens Harmony, zou best een echte naam kunnen zijn
Geplaatst: 26 mei 201114 j Bij mij is er toch al geen redden meer aan, met een internet bedrijf/webshop op eigen naam En dan nog... ik snap de google 'paranoia' niet zo... facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 26 mei 201114 j Hey Hans, ben ik dan ook een sprookjesfiguur? Ik reageer ook onder een 'nick'. Al gebruik ik die al zolang, zowel IRL als op t internet, dat als je Helly roept ik echt wel omkijk Good things come in small packages
Geplaatst: 26 mei 201114 j Bij mij is er toch al geen redden meer aan, met een internet bedrijf/webshop op eigen naam En dan nog... ik snap de google 'paranoia' niet zo...Bij ons wordt vanuit de werkgever er nadrukkelijk op gewezen dat ons doen en laten/ privé leven niet op het internet te zien mag zijn voor cliënten.
Geplaatst: 26 mei 201114 j Ja, op een website over jeukende bultjes, of het telen van wiet... Maar alleen met je voornaam, op een forum over moestuinieren...? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 26 mei 201114 j Ach, zo blijft het verschillend en makkelijker te onthouden. Wat als je straksPiet1Piet2Piet3Piet2000000 hebt, onthoud je dan nog wel welke tuin/vragen bij welke Piet hoort?
Geplaatst: 26 mei 201114 j Er zitten hier ten slotte al 4 Denis'en Good things come in small packages
Geplaatst: 26 mei 201114 j Mijn voornaam is Margreet, Gebruik op internet altijd greetje11, die 11 staat voor 11-11 mijn geboortedag en maand
Geplaatst: 26 mei 201114 j Er zitten hier ten slotte al 4 Denis'en Ik ben er zelf ook eentje (met dubbel-n dan)
Geplaatst: 26 mei 201114 j Ach ja. Het maakt mij niet echt uit eigenlijk, of iemand hier zijn eigen naam gebruikt of een nickname. Hoewel sommige namen wel grappig zijn als je iemand ermee aanspreekt Essiebes is gewoon een bijnaam die ik gebruik omdat Esther vaak al bezet is, en ik vind een nummer erachter dan juist weer niks aan. En mijn man zegt ook wel eens Essiebes dus ik vind die naam wel leuk. Op fora waar wat persoonlijkere zaken worden besproken gebruik ik dan weer andere namen.
Geplaatst: 26 mei 201114 j Auteur Niemand hoeft iets te doen wat ze niet willen of niet goed lijkt hoor, ik zeg enkel wat ik zelf prettig vindt als ik met iemand praat en dat is een voornaam, lijkt mij dat je in de echte wereld ook je voornaam vertelden gebruikt voornaam lijkt mij geen geheim maar goed mischien ben ik naief. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 26 mei 201114 j Wel, ik word al zeker 13 jaar Chaotik genoemt. Ik ben op meerdere fora actief. Sommige miss wel zoon 10 jaar al.. Onder de naam Chaotik.. Het word echt geen doen om me op het ene forum als Marit in te loggen (Want zo heet ik in het echt) en de andere keer als Chaotik...Ook ervaar ik Chaotik net zo goed als mijn naam als Marit. Dus dat jij nicknamen onpersoonlijk vind Hans, vind ik dus niet. Er zijn zat mensen zoals ik die al jaren een bijnaam hebben en die gewoon ook ervaren als ''1 van hun namen'' zeg maar. Tevens vind ik sommige nicknamen best grappig en creatief en is het ieders goed recht er 1 te hebben. En wat ook al is gezegt: Er zijn er zoveel met de zelfde naam. Dan krijg je idd zoiets als piet1, piet2, piet3 enzovoorts.... Nou weet jij dan nog tegen wie je dan praat???Nog een een punt is dat wij tuinliefhebbers niet de enige zijn die dit forum in de gaten houden... (uberhaubt et internet) Voor mij een reden om nooit mijn achternaan te noemen en zelfs een reden om zo vaak mogelijk niet mijn voornaam te noemen. Zodra mensen je naam weten kan er een hoop over je gegoogled worden. Ik ben gehecht aan mijn privecy en daarnaast ken ik helemaal niemand (op dit forum) persoonlijk en iedereen op welk forum of chatbox dan ook kan zich voordoen als een mega tof persoon... Weet jij veel wie ze ''echt''' zijn. Geef me je achternaan en binnen een uurtje weet ik je telefoon nummer en waar je woont... Tevens zijn dr ook genoeg mensen die mbt hun werk beter anoniem op het internet kunnen rondzwerven. Reden genoeg dus om wat extra alert te zijn lijkt me.Anyway mn conclusie: Wie mij Chaotik wil noemen, prima! Wie mij liever Marit noemt, vind ik ook best! Maar mn achternaam zeg ik niet.
Geplaatst: 26 mei 201114 j Auteur oke nouja ik ben wel eens dat je voorzichtig moet zijn maar overdrijven hoeft ook niet.nicknamen geven gewoon een vreemd beeld bij Chaotik had ik in iedergeval een jongen in gedachte en is Marit gewoon wat duidelijker.en namen die al ingebruik zijn of vaak voorkomen is natuurlijk simpel op te lossen zoals Jorieke al melde je kunt er wat achter zetten nummer letter weet ik wat iemand toepasselijk vindt.Dat jij de naam chaotik persoonlijk vindt ben ik helemaal niet met je eens want tenslotte kennen we jouw nicknaam enkel van hier en ook geen oorsprong of hoelang een bijnaam iemand draagt dat staat niet bij een nicknaam en ik dacht dat je jongen was nuja onpersoonlijker kan bijna niet toch ? Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 26 mei 201114 j Ik snap zeker wel wat je bedoelt en et feit dat je dacht dat ik een jongetje was is daar idd een goed voorbeeld van. Je bent je, wann je een nickname ziet, niet bewust van de geschiedenis erachter. Je ziet alleen die ''rare'' naam. Laten we het dan zo zeggen: Op het eerste gezicht kan een nickname erg onpersoonlijk overkomen, maar dit hoeft, na wat achtergrond info erover, niet perse meer zo te zijn.En dr zijn er ook zat die gewoon random een nickname nemen wann ze actief worden op een forum, daar zit dan, lijkt mij, niet echt een verhaal achter...Afijn, ik kan je punt dus best wel begrijpen, maar snap ook de overwegingen van mensen om niet hun naam te willen gebruiken.Maar Hans, als je me liever Marit noemt mag dat altijd!
Geplaatst: 26 mei 201114 j Auteur Goed ik zal het proberen, Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 26 mei 201114 j Leuke quiz voor bij Jorieke tijdens de moestuindag; welke naam hoort bij wie
Geplaatst: 26 mei 201114 j Misschien moeten we naamstickers? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 26 mei 201114 j Een voorstelrondje: -Hallo, ik ben Jorieke iedereen: Hallo Jorieke-en ik heb een moestuiniedereen: "knikt begrijpend"......
Geplaatst: 26 mei 201114 j Auteur Misschien moeten we naamstickers? op je voorhoofd Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 26 mei 201114 j @Aislinn: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.