Geplaatst: 19 juli 201510 j beste mede tuinders  Dit Is het begin van mijn ruil lijst. En wordt dus nog veder aan gevuld. Aanbod:planten1x kardoen plant stek.6x zwarte bes afleggers1x lavas stek rand benodigd heden tuin: 8x tree met ronden potjes 8 à 9 cmNieuwe netten van de acion.Bonen stokken lengte 270 overigen: Kaarsen in div maten van tafel kaars tot stomp kaars ook breuk kaarsen.40 st Spiraal vormig eierdoppen8x Electra buisTuin tijdschriftenFimo klei div kleuren. Gezocht: Citroen verbenastuk dakbedekking maat 1 bij 2 meterzaad of stek engel wortel 15 augustus 201510 j aangepast door Gast
Geplaatst: 20 juli 201510 j Hoi Simone.Welke netten zijn dat van de action? Netten voor over bessen tegen vogelvraat? We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Geplaatst: 21 juli 201510 j Auteur Ja dat kan ik zal eend kijken welke grote ze zijn. Ik had meer fruit verspeid over mijn tuin maar nu niet meer. Mijn ogen waren groter dan mijn verbruik.
Geplaatst: 22 juli 201510 j Ik heb er wel belangstelling voor als het dus vogelnetten zijn. Van die plastic groene? We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Geplaatst: 28 juli 201510 j Hoi Simke, Een paar tuintijdschriften vind ik altijd wel leuk om eens door te bladeren. Leuke vakantie-meeneem lectuur. Ik koop ze zelf nooit. En als ik ze uit heb, geef ik ze wel weer verder aan iemand. Dus ik hou me aanbevolen voor enkele. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 30 juli 201510 j Dan graag de netten. Zaad engelwortel kan ik je aan helpen..ik zal eens kijken naar de citroenverbena of die wil stekken... We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Geplaatst: 30 augustus 201510 j Hoi Simone, ik weet niet of ik kan komen. Zaden kunnen we eventueel per post ruilen na de MTFD.Die netten mogen misschien wel even bij Jorieke blijven totdat ik ze ophaal... We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Geplaatst: 25 september 201510 j Ik wil Kim zeker niet voorbij jagen, maar ik heb wat Engelwortel zaailingen op de zadentafel gezet, die kan je morgen ook meenemen. Dan heb je vast een voorsprong Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.