Mke Geplaatst: 8 augustus 2015 Geplaatst: 8 augustus 2015 Hallo allemaal, ik ben Marike, woon anti-kraak en maak daarom zo veel mogelijk gebruik van potten (ivm opeens moeten kunnen verhuizen). Dat beperkt mij wel maar is ook interessant om te ontdekken wat er allemaal wél mogelijk is. Ik heb dit jaar vooral tomaten (die nu staan te verpieteren omdat hun dak is weggewaaid); paprika (met dank aan Nasuada, waar ik ze als peperplant van kreeg! ); peper; courgette; basilicum (al heeeel veeeel pesto gemaakt!); oregano; peterselie; selderie; bieslook; rozemarijn; thijm; munt en veel aardbeien. Verder staat er pompoen in de volle grond, en een paar koolrabi; paksoi; peultjes en broccoli. De sla is al op! (Met eigen tomaat, bieslook en peterselie!) O, en een diepe bak met aardappelen, Frieslander. Daarnaast heb ik een stukje van de moestuin van mijn zus. Stapels courgettes al verwerkt! En nu een emmer gekleurde worteltjes geoogst! Mooi en heerlijk! Leuk om jullie verhalen en ervaringen te lezen! Quote
Erny Geplaatst: 9 augustus 2015 Geplaatst: 9 augustus 2015 Welkom! En wat een leuke fotoserie met die handen met rode oogst. Quote
Mke Geplaatst: 9 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2015 Dank je! Het was vooral om aan te geven hoe kleine beetjes er geoogst konden worden de afgelopen weken! Toch intussen al heel wat smoothies, sausen, soepen en salsa's gemaakt! Quote
petersmit Geplaatst: 9 augustus 2015 Geplaatst: 9 augustus 2015 Hallo Marike, Ziet er leuk uit! Zeker een goede oogst als je alles in potten heb gedaan. Wellicht in de toekomst zelf een tuin! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Mke Geplaatst: 10 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2015 Dank je! Ik prijs mezelf echt gelukkig met wat ik nu heb: de ruimte en de mogelijkheid om groente te zaaien, kweken, planten, oogsten! Ik woon echt op een super-plek!! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 13 augustus 2015 Geplaatst: 13 augustus 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Geplaatst: 16 augustus 2015 Geplaatst: 16 augustus 2015 Welkom op dit leuke forum. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.