akroma Geplaatst: 12 augustus 2015 Geplaatst: 12 augustus 2015 Hoi, Ik ben Maarten uit Arnhem. Ik heb momenteel alleen 1 peperplant maar ik hoop in de toekomst wat meer groenten te gaan verbouwen Quote
RobO Geplaatst: 13 augustus 2015 Geplaatst: 13 augustus 2015 hoi welkom wie het kleine niet eert.... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 13 augustus 2015 Geplaatst: 13 augustus 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Geplaatst: 16 augustus 2015 Geplaatst: 16 augustus 2015 Welkom en we zijn gek op foto's(ook van een enkele peperplant) Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
akroma Geplaatst: 11 september 2015 Auteur Geplaatst: 11 september 2015 Helemaal vergeten hier nog een keer terug te kijken na mijn 1e post. Ik zal alsnog even een foto plaatsen van de plant op dit moment Quote
Stan Geplaatst: 15 september 2015 Geplaatst: 15 september 2015 Ziet er goed uit Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
akroma Geplaatst: 5 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2015 Het enige probleem met de plant is dat die pepers die je op de foto ziet er nu nog steeds hetzelfde uit zien (ze lijken niet meer te zijn gegroeid en kleuren doen ze ook niet), maar we zijn nu een maand verder. Quote
piggy Geplaatst: 5 oktober 2015 Geplaatst: 5 oktober 2015 Geduld is een der beste leermeesters, zeker bij het moestuinieren! Quote
merquitied Geplaatst: 8 oktober 2015 Geplaatst: 8 oktober 2015 Pepers duren erg lang... Net zoals paprika's. Ik heb er zelf ook één, maar mijn pepertjes zijn wat kleiner. Ik ben benieuwd wanneer ze gaan kleuren! Heb je hem wel in goed (zon)licht staan? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.