Hudsonstijgers Posted August 15, 2015 Share Posted August 15, 2015 Kan deze pompoen al geoogst worden? cq waar moet ik op letten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aussiekarin Posted August 15, 2015 Share Posted August 15, 2015 Zodra de steel begint te verharden en de vrucht hard aanvoelt kan hij geoogst worden. Te zien aan jouw foto kan dat waarschijnlijk dus nu al. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pietl Posted August 15, 2015 Share Posted August 15, 2015 De steel moet er wat kurk-achtig uitzien, dus bruin en niet groen. Bij jou lijkt me het een rijpe pompoen. Smakelijk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paksoi Posted August 15, 2015 Share Posted August 15, 2015 Ik heb nog niet rijpe pompoenen meegenomen op vakantie, wat lekker is dat weer!Ook niet rijpe gaan wel, maar moet je ze binnen 2 weken klaar maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts