Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo Moestuiners!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Frank uit Deurne (de Nederlandse in NB, niet die in België bij Antwerpen ) En heb sinds februari een kleine moestuin. Ik ben de tuin nu aan het uitbreiden en ga dan van van ongeveer 25m2 naar 120m2. Ik ga er ook een kas neerzetten, ik weet nog niet welke maar dan heb ik al een andere forumberichtje over: https://www.moestuinforum.nl/tuinkas-t18859.html. Ik ga er verder een kruidenspiraal in maken en waarschijnlijk ook een vijver voor eetbare waterplanten. Ik zal (over)morgen wat foto's plaatsen zodat jullie een goede indruk van mijn tuintje krijgen.

Geplaatst:
  • Auteur

Zoals als belooft heier de foto's van de tuin.

De tuin, het nieuwe is aan de voorkant, het oude gedeelte is achter en rechtsachter wat weg gaat en fruitstruikjes komen.

laVzMu.jpg

Dit is het oude gedeelte waarvan de omheining weg gaat er er fruitstruikjes komen

qxvtEU.jpg

In het stukje tuin tussen het schuurtje en het grote hek zal een Kruidenspiraal komen

sear7Z.jpg

Dit is voor het schuurtje en hier zal de kas komen.

umuj3K.jpg

Vanaf hier het aanzicht van waar de Kruidenspiraal zal komen op de rest van de tuin, rond het midden en dan links zal waarschijnlijk een vijvertje voor eetbare waterplanten komen.

GR5JDE.jpg

Geplaatst:

welkom!

(met leesbrilletje want klik niet graag door...en door... )

Geplaatst:

Welkom

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Aangenaam kennis te maken

Leuk die vijver met eetbare waterplanten! Wij zijn benieuwd, hou je ons op de hoogte?

~ Vita rosa est ~
Geplaatst:
  • Auteur

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden ADOPEG!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic