Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Peper en paprika zaad gezocht


Aanbevolen berichten

Wie kan me daar aan helpen?

Eigen zaad kan ik niet gebruiken want ze staan allemaal samen in de serre en dus zijn ze zowiezo gekruist. Daar ga ik toch van uit.

Alle soorten komen in aanmerking, van zacht naar hot.

Mijn Bazin leert er goed mee te koken, dien engel.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willy, bij mij in de kas staan de paprika's per kleur in een vak en ik heb nog nooit problemen van kruisen gehad. Enige opvallende is dat ze dit jaar groter dan ooit zijn

Als je wilt heb ik zaden van geel, rood en oranje blokpaprika's en rode en gele punt paprika's.

Mocht je dit nog lezen voordat je in België terug bent, pm maar voor een adres en kom maandag vanuit Nordhorn maar aan.

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oesje, Prettig, Gestoord, dat ene rode pepertje dat ik meekreeg, wat is me dat voor iets.

Mijn mond staat in brand! Had ik er nu de zaadjes uitgepeuterd en iets later mijn wijsvinger in mijn mond gestoken omdat er iets aan mijn tanden kleefde. Amaai, dat is straffen toebak zulle.,b-

Ik wil ook alle mensen die me zaadjes bezorgden van harte danken, er zal zeker genoeg zijn voor mijn kasje, hoop alleen maar dat ik niet iedereen van plantjes moet voorzien.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik mijn handen al twee keer gewassen en na het eten, had ik toch aan mijn oog gewreven, oei zeg, dat piekt nogal, heb er rap olijfolie aan gesmeerd, na een tien minuten

is het nu wat beter, kan ik toch al met een oog toe typen.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willy,

 

Het is een ordinaire chillypeper/ cayenne maar echt belachelijk heet!

Zie het stukje over chillysaus maken, ook ik ging een beetje dood van binnen en heb er minimaal 3x "plezier" van gehad zullen we maar zeggen....

 

Gaat het nu weer een beetje?

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de mond gaat het nu wel maar mijn oog is nog niet helemaal 'afgekoeld'.

Dat brand zeg dat spul.

Waarmee hebt ge die bemest?

Toen ik in Thailand werkte kon ik de chilli pepertjes gewoon op het veld plukken en opeten, zoals de Thai deden, maar ik geloof dat deze nog straffer is, maar ik word wel oud hé.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...