Geplaatst: 11 oktober 20159 j Oh, zou ik ook van die bietenzaden mogen? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 11 oktober 20159 j Auteur Zeker! De Black Cherry zaadoogst is mislukt helaas..de zaden werden zwart. Ik kijk nog wel even of ik ze van vorig jaar nog voor je heb. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 oktober 20159 j Oh, volgend jaar mag ook hoor. Ik vind het leuk om wat soortjes te proberen die anderen echt bevallen. Maar heb er geen haast mee Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 12 oktober 20159 j Auteur OK. Die zaden komen wel want vrijwel al mijn buren kweken ze ook. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 oktober 20159 j Auteur Ik was net bij mijn buurvrouw en die had zaden geoogst. Geregeld dus..ik heb ze al in het zakje We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 oktober 20159 j Auteur Heeft iemand van de ruilers misschien wat (enigzins vers) zaad van Nieuw Zeelandse spinazie? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 oktober 20159 j Nee, helaas niet, Kan wel navragen of de buren dit hebben, maar ik denk het niet. Heb sinds gisteren wel nog OI-kers (geel en oranje) zaden erbij, maar dat is iets heel anders.
Geplaatst: 13 oktober 20159 j zou ik wat zaadjes de St Antoine sla mogen reserveren? En wat rode bietenzaad? van tomatenzaad wapsipicion en die gestreepte als dat kan. Wat ik heb grote gele pompoen, butternut, van snijbiet heb ik de gewone witte maar wel met brede dikke nerven! paarse boerenkool, palmkool, radijsmengeling (witte lange, roze lange, gewone). Heb eigenlijk nog wel heel wat dingen maar zou eens moeten kijken naar mijn zaadjesverzameling en dat ligt niet hier.
Geplaatst: 13 oktober 20159 j Auteur Sorry Buitenvogel ik had een pagina eerder al laten weten dat ik van het weekend alles ging inpakken. Mijn zadenvoorraad is ook ingepakt en opgeborgen.In het voorjaar doe ik vast nog wel een ronde.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 oktober 20159 j Wij hebben nog wat zaden van de NZ spinazie. En de planten zelf zitten/zaten er ook vol mee. Dus ik kan wel wat voor je verzamelen, en meesturen. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 19 oktober 20159 j Auteur De zaden zijn vandaag verstuurd... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.