Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Foto's MTFD 26 sep 2015


henkg

Aanbevolen berichten

Hieronder zie je een paar foto's van de MTFD op 26 september 2015. Alleen "onmenselijke" foto's. De complete selectie is uitsluitend toegankelijk voor de deelnemers. Zij hebben inmiddels een PB met inloggegevens ontvangen.

Om vragen vóór te zijn: Nee, uit privacy overwegingen mag je deze foto's niet zien als je er niet bij geweest bent ("echt niet?" -> nee, echt niet). De foto's worden dus niet op het forum geplaatst. Jij zou ook niet willen dat je kop wereldwijd zichtbaar is.

 

IMG077553821443783168.JPG

^ Oogst/zadentafel (1)

 

IMG077615421443783170.JPG

^Oogst/zadentafel (2)

 

IMG280792151443783172.JPG

^ Perziken Aalterse-Willy

 

veldvarkens-28159144337767643231443783174.jpg

^

1120183653         2023_teeltlijst (.xlsx)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk wat weer een leuke serie. Fijn dat er iemand is die fotografeert. Vaak ben ik dat bij dit soort gelegenheden. Maar deze keer ben ik het gewoon vergeten. En ik geniet ook erg van de foto's van een ander. Ik wist niet dat er zo weinig gefotografeerd is door andere deelnemers. Volgende keer hoop ik er aan te denken. Heel hartelijk dank voor de mooie fotoshow en de mogelijkheid ze te downloaden.

met groene groet,

 

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dacht ik dus echt, dat ik op een foto stond. Ik zag iemand knippen.

Vooruit dan maar: Even gezocht in mijn archief. Staat nu achteraan in de huidige serie (i.h.k.v. privacy: de andere twee personen waren ook dit keer aanwezig).

 

Voor volgende keer(en): ik wil het stokje overdragen aan iemand anders. Het is na 6x (!) een beetje routine geworden, met als gevolg minder creatieve foto’s.

 

Een maandje vóór de volgende MTFD zet ik de vraag voor een nieuwe fotograaf / verzamelaar / communicator uit. Publiceren op mijn webserver wil ik eventueeel wel blijven doen.

1120183653         2023_teeltlijst (.xlsx)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...