Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Achtergrond kleur

Persica († december 2016)

Aanbevolen berichten

Persoonlijk vind ik achtergrondkleur té wit van kleur, het geeft snel een vermoeiend gevoel bij het lezen.

Op een ander plantenforum, heeft men gekozen om een wat meer rustgevende kleur, hiervan heb ik een foto gemaakt zodat je het een beetje mee kunt vergelijken, want een zacht licht groene kleur leest stukken prettiger

Ik vind het heel erg jammer dat tot nu toe nog niemand van de forumbeheerders hierop een reactie hebben gegeven, er zijn inmiddels tal van forumleden en ondergetekende die pijn aan de ogen krijgen van deze koude, keiharde witte achtergrond. Neus eens rond op andere forums zou ik zeggen, voorbeelden te over hoe een goed leesbare achtergrondkleur er uit moet zien.

Graag zou ik willen weten of men eventueel bereid is om naar een oplossing te zoeken?

voorbeeld van rustige achtergrond kleur

achtergrondkleur37941445524726.jpg

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorrie,aar ik vind alles tot nu toe, geen vooruitgang.

Ik zie mij scheel met te kleine letters op een witte achtergrond en dan ook nog dat zacht groene.

Hoop dat dit veranderd gaat worden, want zo zie ik bijna niks.

Op de ipad geeft het lichte zwart bij tekstinvoer een zeer zwakke kleur af, bijna niet te lezen.

gr Mat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...