Persica († december 2016) Geplaatst: 22 oktober 2015 Share Geplaatst: 22 oktober 2015 (aangepast) Persoonlijk vind ik achtergrondkleur té wit van kleur, het geeft snel een vermoeiend gevoel bij het lezen. Op een ander plantenforum, heeft men gekozen om een wat meer rustgevende kleur, hiervan heb ik een foto gemaakt zodat je het een beetje mee kunt vergelijken, want een zacht licht groene kleur leest stukken prettiger Ik vind het heel erg jammer dat tot nu toe nog niemand van de forumbeheerders hierop een reactie hebben gegeven, er zijn inmiddels tal van forumleden en ondergetekende die pijn aan de ogen krijgen van deze koude, keiharde witte achtergrond. Neus eens rond op andere forums zou ik zeggen, voorbeelden te over hoe een goed leesbare achtergrondkleur er uit moet zien. Graag zou ik willen weten of men eventueel bereid is om naar een oplossing te zoeken? voorbeeld van rustige achtergrond kleur 25 oktober 2015 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 22 oktober 2015 Share Geplaatst: 22 oktober 2015 Waarom plaats je je vraag bij vraag en aanbod? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Persica († december 2016) Geplaatst: 22 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst: 22 oktober 2015 Omdat mijn TomTom voor deze vernieuwde website niet UpTo Date is, daarom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 22 oktober 2015 Share Geplaatst: 22 oktober 2015 weet je wel wat een witte achtergrond xtra aan energie kost? onee... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Demier Geplaatst: 25 oktober 2015 Share Geplaatst: 25 oktober 2015 Sorrie,aar ik vind alles tot nu toe, geen vooruitgang.Ik zie mij scheel met te kleine letters op een witte achtergrond en dan ook nog dat zacht groene.Hoop dat dit veranderd gaat worden, want zo zie ik bijna niks.Op de ipad geeft het lichte zwart bij tekstinvoer een zeer zwakke kleur af, bijna niet te lezen.gr Mat Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.