Ruby88 Geplaatst: 3 november 2015 Share Geplaatst: 3 november 2015 Hallo, ik ben Ruby. Ik ben op dit forum gekomen door uiteraard te zoeken haha. Af en toe 'experimenteer' ik met groenten en fruit te kweken. Soms gaat dat goed, soms gaat dat hartstikke verkeerd en word het niks, haha . Ik ben hier om informatie te zoeken en eventueel een vraag te stellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JudithD Geplaatst: 3 november 2015 Share Geplaatst: 3 november 2015 Dag mede-Tukker Veel plezier hier, er valt heel veel info te halen.Welke experimenten heb je gedaan? Wat is er gelukt /mislukt? Groeten, JudithD Quote It ain't what you do, it's the way that you do it Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 3 november 2015 Share Geplaatst: 3 november 2015 welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MaupyOnRide Geplaatst: 4 november 2015 Share Geplaatst: 4 november 2015 Welkom. We zijn uiteraard ook nieuwsgierig naar foto's van eventuele experimenten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ruby88 Geplaatst: 10 december 2015 Auteur Share Geplaatst: 10 december 2015 (aangepast) Dag mede-Tukker Veel plezier hier, er valt heel veel info te halen.Welke experimenten heb je gedaan? Wat is er gelukt /mislukt? Groeten, JudithD Sorry, tijdje geleden dat ik hier ben wezen kijken. Nou, de aardbeien waren dit jaar vreselijk mislukt. Ik heb per ongeluk mest over de blaadjes gestrooid en toen is alles weggebrand. Dat kwam helaas niet meer op. De tomaat is dit jaar mislukt. De prei is wel gelukt (waren kleine preitjes) heb er een heerlijke prei taart van kunnen maken. De radijsjes zijn gelukt en daar heb ik m'n moeder blij mee gemaakt. Oh even wijzigen, want ik had ook aardappeltjes en die zijn ook gelukt! En heerlijk dat ze waren. Dat ga ik volgend seizoen zeker weer planten! En sla had ik ook geplant, dat was ook erg lekker. Ik kan nog niet zoveel zaaien enzo want ik heb een klein stukje tuin van mn moeder in gebruik. Ikzelf heb helaas geen tuin aan mijn appartement op de 1e verdieping . 10 december 2015 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ruby88 Geplaatst: 10 december 2015 Auteur Share Geplaatst: 10 december 2015 Welkom. We zijn uiteraard ook nieuwsgierig naar foto's van eventuele experimenten. Ik ga proberen of ik dat voor elkaar kan krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ruby88 Geplaatst: 10 december 2015 Auteur Share Geplaatst: 10 december 2015 Sorry, krijg het niet voor elkaar om foto's te plaatsen. Dat gaat me iets te ingewikkeld ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 4 januari 2016 Share Geplaatst: 4 januari 2016 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 5 januari 2016 Share Geplaatst: 5 januari 2016 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.