Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen

Ruby88

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben Ruby. Ik ben op dit forum gekomen door uiteraard te zoeken haha. Af en toe 'experimenteer' ik met groenten en fruit te kweken. Soms gaat dat goed, soms gaat dat hartstikke verkeerd en word het niks, haha . Ik ben hier om informatie te zoeken en eventueel een vraag te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later ...
Dag mede-Tukker

Veel plezier hier, er valt heel veel info te halen.

Welke experimenten heb je gedaan? Wat is er gelukt /mislukt?

Groeten, JudithD

Sorry, tijdje geleden dat ik hier ben wezen kijken.

Nou, de aardbeien waren dit jaar vreselijk mislukt. Ik heb per ongeluk mest over de blaadjes gestrooid en toen is alles weggebrand. Dat kwam helaas niet meer op.

De tomaat is dit jaar mislukt.

De prei is wel gelukt (waren kleine preitjes) heb er een heerlijke prei taart van kunnen maken.

De radijsjes zijn gelukt en daar heb ik m'n moeder blij mee gemaakt.

Oh even wijzigen, want ik had ook aardappeltjes en die zijn ook gelukt! En heerlijk dat ze waren. Dat ga ik volgend seizoen zeker weer planten!

En sla had ik ook geplant, dat was ook erg lekker.

Ik kan nog niet zoveel zaaien enzo want ik heb een klein stukje tuin van mn moeder in gebruik. Ikzelf heb helaas geen tuin aan mijn appartement op de 1e verdieping .

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...