appelvrouw Geplaatst: 5 december 2016 Geplaatst: 5 december 2016 Angela ik zou ook een mooie knip maken onder de breuk..hij groet wel weer verder. Dennis ik ga mijne snoeien na de winter na de bloei denk ik. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Hoe is dat ooit gegaan Angela..met die boom?Ik kwam hier omdat gisteren met het snoeien van de walnoot er een fikse tak mijn perzikje vrijwel doormidden heeft gebroken/gesplitst van bovenaf. Zonde want hij was flink aan de groei en vol met bloemknoppen. Ik weet niet wat ik zal doen..ik zou het graag aan elkaar tapen maar denk dat het geen nut heeft.Ik zal proberen tijd te nemen foto`s te maken... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Ik heb er uiteindelijk die gebroken tak uitgeknipt.En hij groeit goed verder.Hij groeit zelfs zo goed dat de boom die er naast staat zal moeten verhuizen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.