Kleiboertje Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Hallo mensen, Ik ben Christian Hagen, 29 jr. en woon in Biddinghuizen.Sinds eind juli dit jaar hebben we een volkstuin gehuurd van 270 m2 met daarop een kas van 5 bij 2,50 mtr.Erg leuk je eigen groente/fruit telen. Quote Iemand een Technic Lego model over? FF een pb sturen.....
kustlijn Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Welkom Kleiboertje , en voordien al ervaring met moestuinen?Of net zoals ik , wat ze tegenwoordig op zijn goed Nederlands, een newbie noemen? Quote Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
Jorieke123 Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Kleiboertje Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Geplaatst: 13 september 2010 Hallo Kustlijn, Nee, niet helemaal blanco, mijn pa heeft een redelijke moestuin naast het huis, dus al een heel aantal keer mijn handen vies kunnen maken.Maar wil dit zelf doen, dus vraag ik overal om advies en tips.Mijn pa woont op de veluwe en ik in Biddinghuizen, dus hele andere grond en ik vind het fijn om nieuwe ideeën op te doen.Mijn pa heeft ook geen kas, dus hij kweekt niet veel voor, dus dat is wel nieuw voor mij.Ik hoop veel tips en antwoorden hier te krijgen, alvast bedankt! Christian Quote Iemand een Technic Lego model over? FF een pb sturen.....
Kleiboertje Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Geplaatst: 13 september 2010 Hallo Kustlijn, Nee, niet helemaal blanco, mijn pa heeft een redelijke moestuin naast het huis, dus al een heel aantal keer mijn handen vies kunnen maken.Maar wil dit zelf doen, dus vraag ik overal om advies en tips.Mijn pa woont op de veluwe en ik in Biddinghuizen, dus hele andere grond en ik vind het fijn om nieuwe ideeën op te doen.Mijn pa heeft ook geen kas, dus hij kweekt niet veel voor, dus dat is wel nieuw voor mij.Ik hoop veel tips en antwoorden hier te krijgen, alvast bedankt! Christian Quote Iemand een Technic Lego model over? FF een pb sturen.....
kustlijn Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 Wel Kleiboertje, dan moet het wel lukken toch.Tja andere grond.Ik neem aan dat de tuin op de Veluwe zandgrond is, en in Biddinghuizen kleigrond.Zware kleigrond denk ik zelfs. Is daar ook niet juist de AgroTechniek Holland afgelopen? Quote Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
Kleiboertje Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Geplaatst: 14 september 2010 Ja dat klopt, ben helaas niet in de gelegenheid geweest erheen te gaan.En ja, zware kleigrond, dat is een ding wat zeker is. Christian Quote Iemand een Technic Lego model over? FF een pb sturen.....
Frank Houweling Geplaatst: 18 september 2010 Geplaatst: 18 september 2010 Zware kleigrond is moeilijk om groente op te tellen (over het algemeen natuurlijk), maar heerlijk om fruit op te telen! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Kleiboertje Geplaatst: 18 september 2010 Auteur Geplaatst: 18 september 2010 Hallo mensen, Ik hoor de mensen op het tuinencomplex niet klagen over de resultaten, maar zwaar om te bewerken is het wel.Ook moet de grond vaak losgemaakt worden als er een periode met veel regen is.Verder valt de opbrengst van wat we er nog in hebben gezet voor dit seizoen ons nog niet tegen. Christian Quote Iemand een Technic Lego model over? FF een pb sturen.....
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.