koenpoging Geplaatst: 15 november 2015 Geplaatst: 15 november 2015 (aangepast) En hier ben ik terug met nog een laatste vraagje. Ik was ervan overtuigd dat hieraan spruiten moeten groeien maar begin nu toch serieus te twijfelen Wat stelt dit voor ? Mislukte plant? Geen spruit? Worden dit nog spruitjes? 15 november 2015 aangepast door Gast Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
Deborah Geplaatst: 15 november 2015 Geplaatst: 15 november 2015 Is het een Flower sprout? Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
koenpoging Geplaatst: 15 november 2015 Auteur Geplaatst: 15 november 2015 Geen idee Deborah, had hier nog niet van gehoord, maar na wat gegoogle zou dit best eens kunnen, ziet er naar uit dat ik iets bijzonders heb Nu nog uitzoeken of mijn plant er nog gezond uitziet, wanneer ik kan oogsten , hoe klaar te maken en hoe het smaakt ????? Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
Claudia69 Geplaatst: 15 november 2015 Geplaatst: 15 november 2015 Ik denk ook dat het een sprouting broccoli is, die geeft in het voorjaar massa's kleine bloemstengels die je als broccoli kan eten. Quote
wijo Geplaatst: 16 november 2015 Geplaatst: 16 november 2015 Ik heb flower sprout in de tuin staan en deze zien er net zo uit. Quote Met vriendelijke groet,Wim.
koenpoging Geplaatst: 16 november 2015 Auteur Geplaatst: 16 november 2015 Ok Wim , als jij oogst volg ik Geen idee wanneer deze ok zijn ! Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
wijo Geplaatst: 17 november 2015 Geplaatst: 17 november 2015 Zoals ze er nu uitzien bij jou. Wat er uit de oksel komt kun je oogsten. Veel groter dan dit wordt het niet. Het ziet er wat vreemd uit. Ik had deze planten vorig jaar voor het eerst. Kon er eerst ook niet aan toe komen om een maaltje te plukken. Toch maar gedaan en het smaakt wel aardig maar toch een rare groente op je bord. Ik heb de plant dit jaar ook weer met de gedachte: als er verder niets meer is in de tuin, dan kan ik hier nog aan beginnen. Quote Met vriendelijke groet,Wim.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.