Geplaatst: 29 november 20159 j Ik ben sinds kort grootgrond bezitter; van 6m2 moestuin in een vintagewijk heb ik er nu 100m2 moestuin bij op een volkstuin/moestuinencomplex. Ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig naar de zadenenvellopactie. Ik houd van experimenteren;op de 6m2 heb ik afgelopen jaar met succes; quinoa, chiazaad, pintobonen, en kikkererwten en ananaskers weten te verbouwen. Zijn er mensen die ervaringen hebben met het plaatsen van steigerbuizen en verbindingen om zo planten te geleiden?Ik ben op zoek naar een duurzame oplossing. Bijgaand foto van mijn lapje grond. Het onkruid is overigens al weg. Asperges zijn ook afgestoken en opgeruimd.
Geplaatst: 30 november 20159 j welkom 2 (wbt die buizen: zelf vind ik het handiger om flexibel te steunen met paaltjes en tonkins vanwege de wisselteelt)
Geplaatst: 30 november 20159 j Welkom Marco! Er is nog wel wat werk aan de winkel, maar daarvoor heb je nog voldoende tijd voordat het nieuwe seizoen begint. Succes met je grotere tuin! Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Geplaatst: 4 januari 20169 j welkom. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.