Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee, als zaadjes. Dus ik weet niet of het echte eeuwig moes is. Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik denk dat de zaadjes nu vergeven zijn, ik had niet veel. Maar als je nog wilt, kan ik kijken of er nog een paar over zijn.

Geplaatst:

Geef de rode eeuwig moes-zaadjes maar aan Jorieke, Kibas. Hangt niets van af voor mij. De groene en bonte soort die ik hier heb, komen ook van haar.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Ik bedenk net dat ik wel rode eeuwig moes heb in de tuin. Ik heb 1 plant van een stekje die ik de vorige keer gekregen heb. Ik kan daar weer stekjes van nemen. Ik ben alleen niet goed in stekken, dus dan neem ik gewoon vlak tevoren een takje mee, dan kun je het zelf stekken. Het plantje is alleen niet zo groot, ik moet even kijken op de tuin of er wel stekjes van te maken zijn. En nog iets: hij wilde een paar dagen geleden gaan bloeien. Dus het is geen echte eeuwig moes. Want die bloeit niet. Mijn ervaring is dat een eeuwig moes dood gaat als hij flink heeft gebloeid.

Laat maar weten of een van jullie een stekje wil proberen en/of voor de zaadjes gaan.

Geplaatst:

Mijn bonte variant heeft ook wel een keer gebloeid, en is niet dood gegaan daarna. Maar het blijft wel een slungelige plant, die minder mooi groeit dan de normale. Maar goed, ik wil de rode graag proberen. Stekken gaat makkelijk met die moesjes, dus dat komt dan wel goed denk ik. Als er al een stek vanaf te halen valt...

Geplaatst:

Hey Kibas,

Ik ga het dit jaar niet redden, mijn lief zit in China. Hou hem erop staan he. Ik ben je ook nog niet vergeten hoor. Komt echt goed. Vreeken zit in de planning, maar weet nog niet wanneer. Stuur je tzt een pb..

Geplaatst:

De drie frambozenstekken zijn voor jou. Ik hoef niets terug, maar mocht je deze week toevallig bij de Aldi komen, daar hebben ze gerberaplantjes in de aanbieding voor 1,69 vanaf woensdag. Ik zou wel een oranje plantje willen voor mezelf voor het balkon en een rode voor de buurtbloembak, maar heb zelf niet de energie om er heen te gaan, het gaat niet zo goed met mijn lichaam. Ik heb ze nog nooit gehad, maar lijken me wel geschikt voor beiden. Mocht je er niet komen, dan is het ook goed hoor. Dan krijg je de frambozenstekken zo. Ik betaal je de 3,40 terug, want ik vind dat de frambozenstekken niet waard. Jij investeert dan de energie van het meenemen er in.

Geplaatst:

Weknow en Jorieke: het is me niet gelukt stekjes te nemen van mijn rode eeuwig moes plantje, hij heeft alleen maar topjes met bloemknoppen, dat leek me niet geschikt als stek. Maar ik heb wel voldoende zaad voor jullie beiden. Dus elk krijgt wat zaden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...