speets Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 (aangepast) Als ze gekookt zijn, zijn er altijd een paar aardappels (Ditta's) grijzig. Ze zijn misschien iets harder dan de andere, maar veel merk ik er niet van. Weet iemand wat dat kan zijn? 30 december 2015 aangepast door Gast Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Persica († december 2016) Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 aardappel schurft http://www.agris.be/nl/aardappelziekte/194069.asp Quote
speets Geplaatst: 30 december 2015 Auteur Geplaatst: 30 december 2015 Dank je Persica, ik heb de eerste foto maar even weggehaald, want daar ging het niet om. Ik wil graag weten waarom sommige aardappels grijs worden van binnen.Ze zijn bijna egaal grijs. Niet zoals op jouw link blauwe plekken onder de schil, met een donkere kern, door ruwe behandeling.(Ik pak mijn aardappeltjes bovendien met fluwelen handschoenen aan ). Iemand anders? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
ron Geplaatst: 30 december 2015 Geplaatst: 30 december 2015 Als je ze niet meteen kookt na het schlllen moeten ze onder water staan. Misschien komt het daardoor?? Quote
speets Geplaatst: 30 december 2015 Auteur Geplaatst: 30 december 2015 Dank je, maar nee, helaas... dat is de oorzaak niet. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.