Geplaatst: 29 december 201510 j 3e week november deed ik een bestelling bij het vlaams zaadhuis na 2 weken was die nog niet binnen dus deed ik de bestelling opnieuw en stuurde een email naar het vlaamse zaadhuis om de eerste order (indien die ergens was blijven steken) te laten vervallen...geen reactie half december de 2e betelling nog niet binnen dus nog maar eens een email gestuurt, wederom geen reactie Vandaag nog steeds geen enkele bestelling binnen maar ook geen reactie op de email, dus ik stuur er nog maar eens één Hebben jullie ook ervaringen dat het zo moeizaam gaat bij dat bedrijf ? erg jammer...
Geplaatst: 30 december 201510 j Auteur Of een bericht hier geholpen heeft weet ik niet, maar uiteindelijk een reactie vanochtend, dus het lijkt me wel op zijn plaats om dat ook te delenMet onze excuses voor het laattijdig reageren.Door de overstap naar een nieuw softwarepakket, zijn een aantal zaken fout gelopen.Wij hebben via onze webmaster uw emailberichten vandaag ontvangen.Uw bestelling vertrekt deze week uit ons magazijn. Eind goed, al goed....
Geplaatst: 30 december 201510 j Auteur Ook weer zo, maar in dit geval bedoelde ik dat er iig een reactie is gekomen
Geplaatst: 2 januari 201610 j Hebben jullie al een catalogus voor het jaar 2016 ontvangen?Normaal hebben we die half december al in de bus
Geplaatst: 2 januari 201610 j Auteur ik heb er geen gehad, maar die hoef ik ook niet, ik vind een papieren catalogus (evenals reclamefolders) niet meer van deze tijdHet is een goede stap dat er geen plastic tasjes meer gratis uitgedeeld mogen worden, nu de nog de papierstapel verkleinen, dat zou toch een flinke stap in de goede richting zijn
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.