Ga naar inhoud

Iedereen een geweldig 2016 gewenst!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wens jullie allemaal een gezond, veilig en voorspoedig en vooral gelukkig 2016! Dat plantjes en vriendschappen en liefdes maar gezond mogen groeien en bloeien en dat de aarde een beetje beter mag worden voor alles wat er op leeft.

(ik blijf noodgedwongen nog even op, ik zit hier met drie katten en twee honden die ondanks flink wat advocaat met slagroom nog steeds gestrest zijn door al dat achterlijke geknal vlak voor de deur en potdomme tot in mijn achtertuin, en het enige wat nu helpt is de tv op loeihard en de baas die vrolijk en ontspannen in de buurt blijft. Dus ik neem nog maar een wijntje en een toastje. )

Geplaatst:

Vanhetzelfde voor iedereen

4 honden hier, liggen gelukkig op hun gemakkie te slapen, af en toe kijkt er eentje op bij de extreem harde knallen om vervolgens weer lekker verder te slapen

Geplaatst:

Ook van mij de allerbeste wensen! Dat al je dromen mogen uitkomen!

Hier was het knalletjes van 30/12 namiddag... Vuurwerk van 23u gisteren tot 2u vannacht... Gelukkig hebben wij zelf geen huisdieren.

Vriend van mijn moeder zat vannacht bij de paarden in de stal. Mijn moeder zei dat de dieren gans over hun toeren waren door het vuurwerk (regio Maastricht)

Geplaatst:

Vanzelf. Voor een ieder die van het tuinieren geniet : veel genot toegewenst ! in welke vorm dan ook, in welke kleur, met welke intentie, met welke vaardigheid, met welke overtuiging of ook geheel zonder. Kortom : voor iedereen die van tuinieren houdt ( de rest kan de boom in )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...