pippi Geplaatst: 1 januari 2016 Geplaatst: 1 januari 2016 Ik wens jullie allemaal een gezond, veilig en voorspoedig en vooral gelukkig 2016! Dat plantjes en vriendschappen en liefdes maar gezond mogen groeien en bloeien en dat de aarde een beetje beter mag worden voor alles wat er op leeft. (ik blijf noodgedwongen nog even op, ik zit hier met drie katten en twee honden die ondanks flink wat advocaat met slagroom nog steeds gestrest zijn door al dat achterlijke geknal vlak voor de deur en potdomme tot in mijn achtertuin, en het enige wat nu helpt is de tv op loeihard en de baas die vrolijk en ontspannen in de buurt blijft. Dus ik neem nog maar een wijntje en een toastje. ) Quote
Jeroen123 Geplaatst: 1 januari 2016 Geplaatst: 1 januari 2016 Vanhetzelfde voor iedereen4 honden hier, liggen gelukkig op hun gemakkie te slapen, af en toe kijkt er eentje op bij de extreem harde knallen om vervolgens weer lekker verder te slapen Quote
Johmir Geplaatst: 1 januari 2016 Geplaatst: 1 januari 2016 Iedereen een gezond en vruchtbaar (moestuin)jaar gewenst! Quote
widdy Geplaatst: 1 januari 2016 Geplaatst: 1 januari 2016 Ook van mij de allerbeste wensen! Dat al je dromen mogen uitkomen! Hier was het knalletjes van 30/12 namiddag... Vuurwerk van 23u gisteren tot 2u vannacht... Gelukkig hebben wij zelf geen huisdieren.Vriend van mijn moeder zat vannacht bij de paarden in de stal. Mijn moeder zei dat de dieren gans over hun toeren waren door het vuurwerk (regio Maastricht) Quote
CindyB Geplaatst: 1 januari 2016 Geplaatst: 1 januari 2016 Vanuit hier ook een heel goed en vruchtbaar jaar gewenst voor iedereen. Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Bit Geplaatst: 2 januari 2016 Geplaatst: 2 januari 2016 Vanzelf. Voor een ieder die van het tuinieren geniet : veel genot toegewenst ! in welke vorm dan ook, in welke kleur, met welke intentie, met welke vaardigheid, met welke overtuiging of ook geheel zonder. Kortom : voor iedereen die van tuinieren houdt ( de rest kan de boom in ) Quote
RobO Geplaatst: 3 januari 2016 Geplaatst: 3 januari 2016 ....( de rest kan de boom in ) alleen voor startende hoveniers dan... en voor alle aanwezige tuinliefhebbers een vruchtbaar jaar! Quote
Nathanya Geplaatst: 6 januari 2016 Geplaatst: 6 januari 2016 Een beetje laat, maar t mag nog: Iedereen een prachtig en kleurrijk nieuwjaar! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.