Geplaatst: 27 januari 20169 j mocht je de stenen kaasvormpjes nog hebben, ik zou er blij van worden Wat had je in gedachten als ruil? http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
Geplaatst: 27 januari 20169 j Auteur Eentje is al weg, ik heb er nog 3.Tja een leuke ruil..misschien wat vlees en/of zeepjes? Hoeveel wil je er? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 januari 20169 j Auteur o.a. kruidentheesoorten en witte mais toegevoegd We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 januari 20169 j Eentje is al weg, ik heb er nog 3.Tja een leuke ruil..misschien wat vlees en/of zeepjes? Hoeveel wil je er?Als je er 2 over hebt, word ik heel blij! En mag ik er misschien ook wat oerprei bij? Dan neem ik wat vlees en zeep voor jou mee. http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
Geplaatst: 7 februari 20169 j hoi nu ik weet dat je voor mij citroen verbena gaat mee brengen kom ik zeker. supper ik kijk er naar uit. ik wil wel je thee proberen. zijn de zakjes goed.
Geplaatst: 8 februari 20169 j Auteur Ha Simone ja de zakjes zijn goed.Welk theetje zal ik voor je reserveren? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 februari 20169 j Auteur Eentje is al weg, ik heb er nog 3.Tja een leuke ruil..misschien wat vlees en/of zeepjes? Hoeveel wil je er?Als je er 2 over hebt, word ik heel blij! En mag ik er misschien ook wat oerprei bij? Dan neem ik wat vlees en zeep voor jou mee.En ik neem dus ook een peche de vigne voor je mee Berijl.Wat wilde je in ruil geven? Misschien kan je wat meer vertellen over de zeepjes, wat zit er precies in? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 februari 20169 j Auteur Als er belangstelling is voor zuurdesem? Mijn speltzuurdesem is nu een half jaar oud en werkt goed. Ik kan tegen de mtfd wat meer aanmaken voor wie er wat van wil. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 februari 20169 j Kan zijn dat ik dat wel wil.Ik wil dat al langer proberen maar komt er niet van.
Geplaatst: 11 februari 20169 j Ik zou wel wat zuurdesem willen proberen appelvrouw! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 11 februari 20169 j Hey Appelvrouw, Ik ben heel nieuwsgierig naar je ochtend en verkouden thee. Ruilen voor geleisuiker?Zo halen wij het zonnige "la france" via ons theemok in huis Gr Nasuada https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 11 februari 20169 j Auteur Simke ik heb een ochtendmix voor je gereserveerd.Ik heb nog één avondmix, één ochtendmix en één verkoudheidsmix over..mijn familie is er met de rest vandoor gegaan... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 februari 20169 j Oeh, dat gaat hard! Mag ik die laatste 3 theeën? En ook boerenkool- en gelebietzaad? Ik kan wel tomatenplanten voor je zaaien. Kan mijn zadenlijst wel even per pb sturen?
Geplaatst: 11 februari 20169 j Auteur Dat is goed Anna, de laatste theeën voor jou.We spreken wel even verder per pb.. Ik zal eens kijken of ik nog een portie ochtend- of avondmix kan samenstellen..verkoudheid zal niet meer gaan. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 februari 20169 j Auteur Nog wat erbij gezet zie bericht 1. Als er behoefte aan is kan ik nog ochtendmix kruidenthee erbij maken..dan graag bericht pb. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 februari 20169 j Ja hoor, die wil ik wel (die Lonicera fragrantissima) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 20 februari 20169 j Auteur Dat dacht ik wel. Ik spit er eentje voor je uit. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 februari 20169 j Als we langs gaan komen,neem ik een potje lavendelbadzout voor je mee.
Geplaatst: 22 februari 20169 j Hoi Jet, ik zoek nog een pêche de vigne, heb je die? Ik heb voor jou dan een coeur de boeuf tomaat en twee digitalis zaailingen van vorig jaar! Snack komkommer ga ik ook nog zaaien. Bzzzz...
Geplaatst: 23 februari 20169 j Auteur Sorry Sander ik heb de laatste aan Berijl beloofd.De Coeur de Boeuf wil ik wel graag, misschien met iets anders ruilen? Indy geweldig!Wat wil je ervoor? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 februari 20169 j Auteur Niet eens een beetje kruidenthee? Bieten- of boerenzaad? Of mooie blauwe tomatenzaden voor volgend jaar? Je roept maar We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.