Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen, ik ben er helemaal klaar voor, heb mijn tuinplan ver klaar en popel gewoon om te zaaien en te planten. Aangezien wij hier in Hongarije veel zon hebben met vaak erg hete en felle zonneschijn, wil ik graag pronkbonen om mijn moestuin zetten om wat meer schaduw te krijgen. Ik zoek Pronkbonen in vele kleuren en het liefste de soorten die ver bonen de 3 meter grootte uitkomen. Verder ook voor de sierwaarde die las ik heel mooi is. Wie kan mij een goed aanbod doen?

Wie vraagt wordt steeds wijzer, hoe wijzer je wordt ,, hoe meer vragen je gaat stellen

Geplaatst:

Ik heb nog een boel bonen liggen die rode bloemen hebben met een paars/bruine boon. Dus niet de peul maar de boon die er in zit. Ik heb ca. 800 gram bonen. Omdat de smaak als droogboon (waar ik ze voor geteeld had) tegenvalt, mag je ze hebben tegen de verzendkosten. Ik weet helaas geen naam maar misschien kun je aan de hand van de foto er achter komen. De bonen worden meer dan 30 cm lang en de boontjes zijn ca. 2 cm .2016011014495658851452434046.jpg

Ik kweek regenwormen in mijn compostbak

Geplaatst:

Dank je Aluapje,

Gisteren had ik kontakt met een lid die mij ca 8 verschillende soorten kon leveren en heb dit ook geaccepteerd. In ieder geval erg bedankt voor je moeite. Vr gr John

Wie vraagt wordt steeds wijzer, hoe wijzer je wordt ,, hoe meer vragen je gaat stellen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...