Geplaatst: 13 januari 20169 j Dit zijn de drie zaden die ik nog mis, en bij geen van de drie aanbieders waar ik zaden bij heb besteld heb kunnen vinden. - Rattenstaartjes- Broccoletto- Een vroege Aubergine (voor buitenteelt) Is er iemand, die deze misschien heeft en met mij wilt ruilen? Onderstaande de zaden die ik te ruil wil aanbieden, de zaden met een (z) zijn dit jaar zelf geoogst. Kruiden:Bonenkruid (meerjarig)Kamille (z)Lavas (z)HysopDragon Vruchtgewassen:Peper, Cayenne (z)Paprika, Snack (z)Paprika, Sweet Banana Tomaat, Black Cherry (z)Tomaat, Gardeners Delight (z)Tomaat, Mini-Kumato (z)Tomaat, Sun sugar (z)Tomaat, Zuckertraube (z) Aubergine, White Eggs (z) Komkommer, Lemon AppleMuismeloen, Cucamelon (Melothria scabra) (z) Kleine Ananaskers (Physalis pubescens) (z) Blad:Andijvie no. 5BloedzuringHertshoornweegbreeMalva Crispa (z)RucolaWilde RucolaSpinazie, Breedblad ScherpzaadTurkse Spinazie (Riccio America)Rode Snijbiet (z)Veldsla, Volhart (z) Peulvruchten:Erwt, Alaska (z)Capucijner, Elzetha Blauwschok Tuinboon, Suprifin Droogboon, Cranberryboon (z) Kool:Palmkool, Nero di ToscaneRomanesco Knollen:Biet, ChioggiaBiet, CylindraBosui, Witte van LisbonStengelui, Ishikura Aardamandel Bloemen:Calendula (z)Verbena hastata (z) Verbena bonariensis (z)OI-kers, dwerg (z) En nog veel meer trouwens, maar niet overal evenveel van. Mocht je iets hebben, maar niets van je gading zien, laat het dan weten. Dan stuur ik je de volledige lijst. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 22 januari 20169 j Auteur Even een schopje, want nog steeds op zoek. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 22 januari 20169 j Heb je niet bij Vreeken gekeken? "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 10 februari 20169 j Auteur Yups heb ik. Maar al twee grote bestellingen bij twee andere zaken gedaan, omdat ze alleen daar zaden hadden die ik per se wilde hebben, maar andere dan weer niet of niet meer op voorraad. En bij Diane, maar daar waren helaas ook al enkele zaden vlot uitverkocht. Na die drie bestellingen, en straks nog naar de Lidl. Vind ik een vierde wat gortig worden. Komend jaar, ga ik waarschijnlijk wel bij Vreeken bestellen, maar ze hebben daar zoveel leuke zaken, dat het dan echt niet bij dat enkele soortje blijft die ik nog graag wil. En waar ook helemaal geen plaats meer voor is, in de tuin. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 15 februari 20169 j Auteur Inmiddels helemaal voorzien. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.