Kim Geplaatst: 21 maart 2016 Geplaatst: 21 maart 2016 Hoihoi! Ik vroeg me af of je misschien nog 1 of 2 paprikaatjes over hebt? Ik ga zo nog ananaskers zaaien, de kleine variant dus als dat goed gaat kan ik er meenemen voor je. Mss dat ik nog een paar hak-potjes heb, maar dat moet ik even nakijken... Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 25 maart 2016 Geplaatst: 25 maart 2016 Kan een extra kweepeer uitloper afsteken voor je, al is het niet helemaal het seizoen meer denk ik.Ik zit slecht in de grote bakken, kun je er dan een meenemen om 'm in over te hevelen? Een zaailing van prudens purple, black krim en/of zuckertraum zou ik leuk vinden. Quote
prettig gestoord Geplaatst: 26 maart 2016 Auteur Geplaatst: 26 maart 2016 Kim ik heb nog oranje blok paprika's dus ruil is prima wat mij betreft Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 26 maart 2016 Auteur Geplaatst: 26 maart 2016 Bouwvrouwe, ik kan uiteraard wat meenemen om een stuk kweepeerstruik in te vervoeren. Ik heb enkel de abe lincoln en mortage lifter als planten. Zaden van de anderen kan ik meenemen Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Bouwvrouwe Geplaatst: 28 maart 2016 Geplaatst: 28 maart 2016 kweepeer is uitgestoken, wortel viel mee, dus pot kan ook potje worden plantjes en zaden zijn welkom. Quote
prettig gestoord Geplaatst: 1 april 2016 Auteur Geplaatst: 1 april 2016 @bouwvrouwe Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 1 april 2016 Auteur Geplaatst: 1 april 2016 Ik ben nog op zoek naar bonenstokken, 240cm+ Iemand? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Kibas Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Ik zie nu pas dat je jampotjes zoekt. Ik zal ze voor je sparen de komende 2 weken, voor zover er potjes vrij komen. Quote
prettig gestoord Geplaatst: 4 april 2016 Auteur Geplaatst: 4 april 2016 Dank je Kibas Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 5 april 2016 Auteur Geplaatst: 5 april 2016 Ik heb ook nog 3 of 4 walnoten zaailingen van vorig jaar opgepot staan. Vrij grote noot, ras onbekend Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Jorieke123 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Als er verder niemand voor komt dan mogen die in ons bos Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Neem je een potje mee voor de zuurdesem in te doen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 11 april 2016 Auteur Geplaatst: 11 april 2016 komt goed Jet Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Ciska Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Ik heb over de 100 jampotten voor je en een twintigtal Hak (kleine pot) potjes. Als je het precieze aantal wil weten....moet ik even tellen. in totaal 2 bananendozen en een kleinere...is dat genoeg? Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Zoek jij bruine flesjes? Kijk even op mijn lijst... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 11 april 2016 Auteur Geplaatst: 11 april 2016 Ciska, je bent geweldig! Tellen hoeft niet hoor, kom ik thuis wel achter Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Kibas Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Ik heb nu 1 jampotje voor je weten te sparen. Lijkt me niet meer echt nodig. Of vind je het prettig als ik het wel meeneem? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 11 april 2016 Auteur Geplaatst: 11 april 2016 Kibas, ik krijg er al een heleboel van Ciska en van nog wat anderen dus bewaar hem maar voor jezelf Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Kibas Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Ja, dat had ik gelezen, vandaag mijn vraag. Fijn voor je. Quote
berijl Geplaatst: 12 april 2016 Geplaatst: 12 april 2016 helaaspindagkaas, min kipjes zijn laat dit jaar en over 2 weekjes komen pas de eerste kuikens uit het ei. Ik heb dus helas (weer) gen kuikens voor je. Kan ik je ergens anders blij mee maken? Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
Ciska Geplaatst: 12 april 2016 Geplaatst: 12 april 2016 Ciska, je bent geweldig! Tellen hoeft niet hoor, kom ik thuis wel achter Joh, ik doe er niets voor... ik neem ze alleen maar mee...... Ik heb alleen 50 bejaarde cliënten de opdracht gegeven om veeeeeel jam op brood te doen Tot woensdag spaar ik voor je...daarna ben ik vrij en begin ik weer opnieuw. Ik geloof dat ik vanavond ook weer wat potjes mee kan nemen... Quote
prettig gestoord Geplaatst: 12 april 2016 Auteur Geplaatst: 12 april 2016 Berijl, ach dan komt het in de herfst of ergens een keer van de zomer wel goed joh Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
berijl Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
prettig gestoord Geplaatst: 14 april 2016 Auteur Geplaatst: 14 april 2016 Ik ga vandag alles klaarzetten daar ik morgen de hele dag weg ben dus sluit hierbij mijn ruillijst! Mocht ik van iemand nog iets vergeten zijn om op het lijstje te zetten laat het even zsm weten en dan tot zaterdag! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.