Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ruillijst prettig gestoord


prettig gestoord

Aanbevolen berichten

Hoihoi!

 

Ik vroeg me af of je misschien nog 1 of 2 paprikaatjes over hebt?

 

Ik ga zo nog ananaskers zaaien, de kleine variant dus als dat goed gaat kan ik er meenemen voor je. Mss dat ik nog een paar hak-potjes heb, maar dat moet ik even nakijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan een extra kweepeer uitloper afsteken voor je, al is het niet helemaal het seizoen meer denk ik.

Ik zit slecht in de grote bakken, kun je er dan een meenemen om 'm in over te hevelen?

 

Een zaailing van prudens purple, black krim en/of zuckertraum zou ik leuk vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaaspindagkaas, min kipjes zijn laat dit jaar en over 2 weekjes komen pas de eerste kuikens uit het ei. Ik heb dus helas (weer) gen kuikens voor je. Kan ik je ergens anders blij mee maken?

http://www.fromapreciousplace.nl

Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren.

 

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ciska, je bent geweldig! Tellen hoeft niet hoor, kom ik thuis wel achter

 

Joh, ik doe er niets voor... ik neem ze alleen maar mee...... Ik heb alleen 50 bejaarde cliënten de opdracht gegeven om veeeeeel jam op brood te doen

 

Tot woensdag spaar ik voor je...daarna ben ik vrij en begin ik weer opnieuw. Ik geloof dat ik vanavond ook weer wat potjes mee kan nemen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...