Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

bij deze wil ik mij graag even voorstellen; ik kijk (zoals anderen waarschijnlijk) alweer een tijdje mee maar had nooit een account aangemaakt. Ik ben gevonden met een stel potten en vierkante meter tuintjes op mijn balkon vorig jaar en wilde toch wel graag aan het echte werk beginnen. Aansluitend op mijn voornemen ben ik sinds 1 januari dan ook trotse huurder van een volkstuintje van 100m2 in een complex in de buurt! Het word toch wel even wennen om de aarde te verbeteren dan om gewoon een paar zakken kant en klaar in de potten en meter tuinen te gooien maar ik heb er zin in!

Bij voorbaat excuses voor alle mogelijke domme vragen en ook alvast bedankt voor de moeite die genomen wordt om deze te beantwoorden!

Geplaatst:

Welkom, 100m2 is zeer geschikt om mee te beginnen. Niet te groot en niet te klein.

Geplaatst:

Welkom op het forum.

Wat zijn je plannen, al een beetje idee wat je wilt gaan kweken?

'k Vind het altijd leuk om over andermans ideeën te lezen...

Succes

Geplaatst:
het lijkt anders aardig groot maar het is een leuke uitdaging en ga er vol goede moed beginnen!

Welkom, maar let wel op!

Moestuinieren is extreem verslavend!

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...