Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Mijn ruillijst moet nog komen...

Wat ik heb

Inmaakpotten post303519.html#p303519

Zaden

Augurk: Libelle F1, Reja F1, Tytus F1, Excelsior, Kustawy, Vingertje, Julian F1, Andrus F1, Belarusian cornichon F1, Radnitjok F1, Werasen'.

Planten:

Oegano "Dost" (ciska )

Physalis pubescens (appelvrouw, ...)

Kleine oranje paprika (zadjes van AH paprika's) (appelvrouw)

Mierikswortels

Bosaardbeien rood (Ali Baba (?) ) en geel (Yellow wonder (?) ) Weet niet meer welke is welke, maar in die mix zitten beide rassen

Kruisbes Malahit/Mucurines Kibas , Bit

Kruisbes geel (van moeder tuin) Goldfish

Druif Frankenthaller (stek) Bouwvrouwe

Tomaten planten O.V.B.

Struiktomaten : black mavr, chernomor, krokha* , maskotka*, mobil, yana

Stamtomaten : ananas, black cherry*, catalunya *, van honing tomaten *, de barao black, minismaak *, nijar dadeltomaten *, red pearl, red star romantic *, tomatito de yalapa *, tombons, tros premium *, vicasol dadeltomaten *

* kers of dadel tomaten.

appelvrouw - dadel tomaten

coer de boeuf (?) (appelvrouw)

reisiger (appelvrouw)

Zaailingen van amandel angela

Zaailingen van abrikoos

Kost 5EURO per plant: Appels Benoni op M9,

AH mini-moestuintjes......

Hoef niets terug...

Toegevoegd op 12.03.2016

Toegevoegd op 14.03.2016

wordt vervolgt

aangepast door Gast
Geplaatst:
Yuras, Hoe hoog is de appel benoni nu? Ik weet dT M9 een zwak groeiende stam is, maar is het een halfstam, of juist struikvorm?

Het is eenjarige kleine boompje, een scheut ong. 40cm. Ik weet niet zeker, dat op M9 is het makkelijk een halfstam te vormen...

Ik heb nog een boompje - papirowka (yellow transparant), geent op bittenvelder (zaailing). Deze kan wel als halfstam en als hoogstam gevormd worden...

Geplaatst:

Als je nog een Benoni hebt, wil ik die eigenlijk ook wel.

(Die andere is voor mijn moeder, die heeft meer appelbomen staan, en ik heb zelf eigenlijk helemaal geen plek voor nog een boom, maar zo'n zelfbestuivend appeltje is wel erg leuk...)

Geplaatst:
Als je nog een Benoni hebt, wil ik die eigenlijk ook wel.

(Die andere is voor mijn moeder, die heeft meer appelbomen staan, en ik heb zelf eigenlijk helemaal geen plek voor nog een boom, maar zo'n zelfbestuivend appeltje is wel erg leuk...)

Benoni is maar eentje

Maar, als @prettig gestoord vindt is te klein, of wil niet op M9, dan kan deze voor jouw zijn......

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:
Heb je toevallig nog een stekje van je oregano dost? Deze heeft de natte winter hier helaas niet overleefd.

Die kan ik wel maken voor jouw.

Geplaatst:

Yuras zou ik ook twee kleine oranje paprikaatjes van je mogen? Wat kan ik je geven? Houten vaten heb ik niet Kijk maar even op mijn lijst, of vraag anders als je nog iets zoekt.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Yuras zou ik ook twee kleine oranje paprikaatjes van je mogen? Wat kan ik je geven? Houten vaten heb ik niet Kijk maar even op mijn lijst, of vraag anders als je nog iets zoekt.

2 oranje paprika's heb ik niet, eentje wel, en nog eentje punt paprika. Oranje is gereserveerd voor jouw. Hoef niks terug

Geplaatst:

Ja yuras ik zoek nog een reizigerstomaat en een coeur de boeuf.

En ik heb nog steeds niets voor jou..zal ik wat jam voor je maken?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Ja yuras ik zoek nog een reizigerstomaat en een coeur de boeuf.

En ik heb nog steeds niets voor jou..zal ik wat jam voor je maken?

OK. Coeur de boeuf is mogelijk niet soortecht, reisigers heb vorige MTFD van medeforumer gekregen. In ieder geval staan voor jouw gereserveerd.

Voor mij hoef niet iets te maken - sowieso met tometen heb ik ruim overschoot - heb 1 per soort nodig, per 3 gezaaid, allemaal gekiemd hebben . En, ja... physalis staan al op de brink van bloeien

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...