Yuras Geplaatst: 21 januari 2016 Geplaatst: 21 januari 2016 (aangepast) Mijn ruillijst moet nog komen...Wat ik hebInmaakpotten post303519.html#p303519 ZadenAugurk: Libelle F1, Reja F1, Tytus F1, Excelsior, Kustawy, Vingertje, Julian F1, Andrus F1, Belarusian cornichon F1, Radnitjok F1, Werasen'.Planten:Oegano "Dost" (ciska )Physalis pubescens (appelvrouw, ...)Kleine oranje paprika (zadjes van AH paprika's) (appelvrouw)Mierikswortels Bosaardbeien rood (Ali Baba (?) ) en geel (Yellow wonder (?) ) Weet niet meer welke is welke, maar in die mix zitten beide rassen Kruisbes Malahit/Mucurines Kibas , Bit Kruisbes geel (van moeder tuin) GoldfishDruif Frankenthaller (stek) Bouwvrouwe Tomaten planten O.V.B.Struiktomaten : black mavr, chernomor, krokha* , maskotka*, mobil, yana Stamtomaten : ananas, black cherry*, catalunya *, van honing tomaten *, de barao black, minismaak *, nijar dadeltomaten *, red pearl, red star romantic *, tomatito de yalapa *, tombons, tros premium *, vicasol dadeltomaten * * kers of dadel tomaten. appelvrouw - dadel tomatencoer de boeuf (?) (appelvrouw) reisiger (appelvrouw) Zaailingen van amandel angelaZaailingen van abrikoos Kost 5EURO per plant: Appels Benoni op M9, AH mini-moestuintjes...... Hoef niets terug... Toegevoegd op 12.03.2016 Toegevoegd op 14.03.2016 wordt vervolgt 7 april 2016 aangepast door Gast Quote
appelvrouw Geplaatst: 21 januari 2016 Geplaatst: 21 januari 2016 Mag ik een physalis van je Yuras? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Yuras Geplaatst: 21 januari 2016 Auteur Geplaatst: 21 januari 2016 Mag ik een physalis van je Yuras? Jazeker Quote
Yuras Geplaatst: 28 januari 2016 Auteur Geplaatst: 28 januari 2016 Paar appelboompjes toegevoegd Quote
pippi Geplaatst: 28 januari 2016 Geplaatst: 28 januari 2016 Ik wil graag een lombarts calville reserveren, Yuras. Quote
Yuras Geplaatst: 28 januari 2016 Auteur Geplaatst: 28 januari 2016 Ik wil graag een lombarts calville reserveren, Yuras.Gereserveerd Quote
prettig gestoord Geplaatst: 28 januari 2016 Geplaatst: 28 januari 2016 Yuras, Hoe hoog is de appel benoni nu? Ik weet dT M9 een zwak groeiende stam is, maar is het een halfstam, of juist struikvorm? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Yuras Geplaatst: 28 januari 2016 Auteur Geplaatst: 28 januari 2016 Yuras, Hoe hoog is de appel benoni nu? Ik weet dT M9 een zwak groeiende stam is, maar is het een halfstam, of juist struikvorm?Het is eenjarige kleine boompje, een scheut ong. 40cm. Ik weet niet zeker, dat op M9 is het makkelijk een halfstam te vormen...Ik heb nog een boompje - papirowka (yellow transparant), geent op bittenvelder (zaailing). Deze kan wel als halfstam en als hoogstam gevormd worden... Quote
pippi Geplaatst: 28 januari 2016 Geplaatst: 28 januari 2016 Als je nog een Benoni hebt, wil ik die eigenlijk ook wel. (Die andere is voor mijn moeder, die heeft meer appelbomen staan, en ik heb zelf eigenlijk helemaal geen plek voor nog een boom, maar zo'n zelfbestuivend appeltje is wel erg leuk...) Quote
Yuras Geplaatst: 29 januari 2016 Auteur Geplaatst: 29 januari 2016 Als je nog een Benoni hebt, wil ik die eigenlijk ook wel. (Die andere is voor mijn moeder, die heeft meer appelbomen staan, en ik heb zelf eigenlijk helemaal geen plek voor nog een boom, maar zo'n zelfbestuivend appeltje is wel erg leuk...)Benoni is maar eentje Maar, als @prettig gestoord vindt is te klein, of wil niet op M9, dan kan deze voor jouw zijn...... Quote
prettig gestoord Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Yuras, ik wilde hem voor in de kippenren erbij. Hij is dus voor mij nog niet hoog genoeg om de terminators oftewel de kippen te weerstaan Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Yuras Geplaatst: 31 januari 2016 Auteur Geplaatst: 31 januari 2016 Zeker te klein voor die kleine dino's Quote
Yuras Geplaatst: 24 februari 2016 Auteur Geplaatst: 24 februari 2016 (aangepast) Iemand interesse in deze gebruikte inmaakpotten, wel goed afsluitbaar? 7 april 2016 aangepast door Gast Quote
Ciska Geplaatst: 7 maart 2016 Geplaatst: 7 maart 2016 Yuras,Heb je toevallig nog een stekje van je oregano dost? Deze heeft de natte winter hier helaas niet overleefd. Quote
Yuras Geplaatst: 7 maart 2016 Auteur Geplaatst: 7 maart 2016 Heb je toevallig nog een stekje van je oregano dost? Deze heeft de natte winter hier helaas niet overleefd.Die kan ik wel maken voor jouw. Quote
Yuras Geplaatst: 12 maart 2016 Auteur Geplaatst: 12 maart 2016 Mierikswortels en bosaardbeien toegevoegd in eerste post .... Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 maart 2016 Geplaatst: 12 maart 2016 Yuras zou ik ook twee kleine oranje paprikaatjes van je mogen? Wat kan ik je geven? Houten vaten heb ik niet Kijk maar even op mijn lijst, of vraag anders als je nog iets zoekt. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Yuras Geplaatst: 12 maart 2016 Auteur Geplaatst: 12 maart 2016 Yuras zou ik ook twee kleine oranje paprikaatjes van je mogen? Wat kan ik je geven? Houten vaten heb ik niet Kijk maar even op mijn lijst, of vraag anders als je nog iets zoekt. 2 oranje paprika's heb ik niet, eentje wel, en nog eentje punt paprika. Oranje is gereserveerd voor jouw. Hoef niks terug Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 maart 2016 Geplaatst: 12 maart 2016 Super dank je wel!Als je toch iets wilt zeg je het maar Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Yuras Geplaatst: 14 maart 2016 Auteur Geplaatst: 14 maart 2016 Na verspenen tomaten planten toegevoegd... Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 Ja yuras ik zoek nog een reizigerstomaat en een coeur de boeuf.En ik heb nog steeds niets voor jou..zal ik wat jam voor je maken? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Yuras Geplaatst: 15 maart 2016 Auteur Geplaatst: 15 maart 2016 Ja yuras ik zoek nog een reizigerstomaat en een coeur de boeuf.En ik heb nog steeds niets voor jou..zal ik wat jam voor je maken?OK. Coeur de boeuf is mogelijk niet soortecht, reisigers heb vorige MTFD van medeforumer gekregen. In ieder geval staan voor jouw gereserveerd.Voor mij hoef niet iets te maken - sowieso met tometen heb ik ruim overschoot - heb 1 per soort nodig, per 3 gezaaid, allemaal gekiemd hebben . En, ja... physalis staan al op de brink van bloeien Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 Fijn Yuras, heel erg bedankt alvast!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bouwvrouwe Geplaatst: 25 maart 2016 Geplaatst: 25 maart 2016 hoi Yuras, heb je die druivenstek nog beschikbaar? kan ik voor jou nog wat meenemen? ik heb al een lijstje op de site gezet.. Eline Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.