angela († maart 2025) Geplaatst: 15 februari 2016 Geplaatst: 15 februari 2016 (aangepast) Ja ik heb een lijstje! 10 x 2 worstjes2.5 kilo gehakt1x Gelderse schijven per 2 verpaktgrilworstmeerdere hals koteletten per 2 verpakt haaskarbonade ?spareribs (die goeie)2 rookworsten 2x lever ongeveer 300 gram ieder 4x speklapjes met zwoerd maar een beetje magere, als dat kan? Per 3 hele/dubbele verpakt.2x2 schnitzels varkenshaasstukje kinnebak spek Stuk vlees voor te drogen (doorgeschoven naar september) 10 april 2016 aangepast door Gast Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 februari 2016 Geplaatst: 15 februari 2016 Hier zat je echt op te wachten hè Angela? Het topic is er eindelijk! Ik heb je bestelling al genoteerd (laat maar weten als er nog meer bij komt ) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 februari 2016 Auteur Geplaatst: 15 februari 2016 Nou je had mijn bestelling al dus komt wel goed Maar nu hij er dan toch staat Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 februari 2016 Auteur Geplaatst: 15 februari 2016 En ik wacht je casselerrib test even af en ik heb al wat toegevoegd. Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 februari 2016 Geplaatst: 15 februari 2016 Graag 8 kilo inclusief een rookworst voor Ghislain. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 21 februari 2016 Geplaatst: 21 februari 2016 Komt goed! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erny Geplaatst: 22 februari 2016 Geplaatst: 22 februari 2016 Nog 1 nachtje slapen en dan komt hopelijk mijn deel veldvarken hier aan. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 februari 2016 Geplaatst: 22 februari 2016 Ja, we gaan het straks verpakken en dan moet het morgen bij je worden aangeboden door de post Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erny Geplaatst: 22 februari 2016 Geplaatst: 22 februari 2016 Strikje om de nek met adreskaartje eraan, klap tegen de kont en rennen met dat varkentje... helemaal naar het Noorden... Als je een T&T of aankomsttijd hebt dan hoor ik het wel. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 maart 2016 Geplaatst: 23 maart 2016 Er komen nog wat verschillende worsten bij, die kunnen we vrijdag ophalen bij de slager. Grillworst, BBQ-worst, en ook Gelderse schijven. Foto's, smaaktest en prijzen volgen hier nog. En ik hoop nog tijd te hebben om een gedroogde ham aan te snijden. De prijs is 30 euro per kilo. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 28 maart 2016 Auteur Geplaatst: 28 maart 2016 Ik zag ze op FB al langs komen? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 28 maart 2016 Geplaatst: 28 maart 2016 Klopt dit zijn de grillworsten: En die zijn erg lekker Koud, op brood of als hapje. Maar vooral ook warm, uit de oven Ik heb stukken van verschillende formaten verpakt. De Gelderse schijven zijn een soort hamburgers, met slavink-kruiden. Lekker gekruid. Ideaal voor bijv. de BBQ. Ze zijn per 2 schijven verpakt. De BBQ worsten krijgen we morgen pas terug, dus die kan ik dan pas testen Ze worden per 2 stuks verpakt. Kiloprijs is hetzelfde als de normale gemengde pakketten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 28 maart 2016 Auteur Geplaatst: 28 maart 2016 Ik heb grilworst en schijven toegevoegd Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 april 2016 Geplaatst: 1 april 2016 BBQ worstjes uit ons worstpakket getest Ze zijn wat korter, wat minder dik, ik heb ze per 4 stuks verpakt. En ze smaken goed! Ik heb ze in een pan gebakken, vond het nog wat koud voor de BBQ. Dus met een rokerig smaakje er aan zijn ze alleen maar lekkerder Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 1 april 2016 Geplaatst: 1 april 2016 Mag ik 2 kilo bbq? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 1 april 2016 Geplaatst: 1 april 2016 Oh en de Gelderse schijven bakken we vanavond even, zodat we een mooiere foto hebben dan dit: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 2 april 2016 Geplaatst: 2 april 2016 Tja, hoe fotografeer je zo'n gebakken schijf nou eens smakelijk? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 april 2016 Auteur Geplaatst: 2 april 2016 Ziet er erg smakelijk uit! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 april 2016 Geplaatst: 5 april 2016 Morgen snijden we nog een flinke rauwe gedroogde ham aan, foto's volgen Oh en we gaan van de week nog kinnebakspek roken, dat ligt nu in zout/suiker/specerijen-mix. De rest van het vlees is op. Uitverkocht, niet meer te bestellen, en meer van dat Er zijn nog wel verschillende worsten waar ik dan een leuk pakketje van maak. Maar de lapjes en stukjes enz. zijn op. En het volgende varken mag nog maanden scharrelen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
weknow Geplaatst: 5 april 2016 Geplaatst: 5 april 2016 Dat is dan pech voor deze jongen die tot het laatste moment wacht met wat te bestellen..... Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jorieke123 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Ik vroeg me al af of je nog wat had willen bestellen, maar vind het ook zo stom om achter mensen aan te mailen Ik maak van de week de echte balans op, als ik weer wat ruimte heb om met alles te schuiven en alle bestellingen ook echt bij elkaar te leggen en prijzen naar bestellers te mailen. Wie weet ligt ergens in een hoekje nog wat lekkers voor je (en worsten zijn er nog genoeg ) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Anna3 Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Ai, hier nog zo'n afwachtend persoon... Door de weinig berichten in dit topic dacht ik dat het er nog niet zoveel besteld was. Tja, pb'en is populairder blijkbaar Quote
Jorieke123 Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 En aardig wat klanten buiten het MTF ook. En aangezien er verder geen MTF bestellingen binnenkwamen, eten zij wel lekker Veldvarkensvlees de komende tijd Nee ik laat van de week nog even weten wat er nog te bestellen is. Het Kinnebakspek dat morgen/overmorgen de rookkast in gaat is namelijk ook errug lekker! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
weknow Geplaatst: 9 april 2016 Geplaatst: 9 april 2016 Ik zal een koelbox meenemen....zie wel die dag wat je eventueel nog hebt liggen, Jorieke. We zijn hier geen echte vleeseters....soms maar...dus er hangt niets van af. (Hoewel: als we dan eens vlees op tafel hebben, dan ook graag goed spul zoals dat van jullie!) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2016 Geplaatst: 10 april 2016 We hebben nog: Meerdere stukken Wolvarkenham met vet en zwoerd, om te roosteren, roken, dogen, langzaam te BBQ-en, etc. Van 2,3 2,7 en 2,7 en 3,2 kilo per stuk. 8 rookworsten Vele kilo's worst-assorti-pakketten. (met daarin grillworst, Gelderse schijven, BBQ-worstjes en braadworsten) Geef door wat het pakket mag wegen of kosten en ik leg het klaar 10 euro per kilo. Stukken warm gerookt kinnebakspek, kan koud op een boterham of gebakken door stamppot of op de pannenkoek. 15 euro per kilo, en ik verpak het per 200 tot 300 gram. En stukken rauwe gedroogde ham, ook verpakt per blokjes van 200 tot 300 gram. 6 tot 9 euro per pakje. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.