Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Al heel veel jaren heb ik onder mijn snoeischaren twee Wolf scharen..waar ik erg graag mee knip. Supermooie knipvlak dat niet roest en goed scherp blijft. Meerdere keren heb ik de scharniertjes verloren en dan weer nieuwe besteld bij Wolf.

Nu - na 15 jaar dat ik ze heb geloof ik) was ik het zat, weer verloren en niet meer terug gevonden in het gras.

Ik heb de snoeischaren ingepakt en naar Wolf in Duitsland opgestuurd met de vraag of ze misschien een wat permanente oplossing kunnen verzinnen. Krijg ik vanmorgen een pakje met twee spiksplinternieuwe snoeischaren..Eentje zoals ik had, een oudere soort dat blijkt wel aan de nieuwe die er ook bijzat..geen scharnieren meer!

Het blijkt dat bij de nieuwe generatie scharen het scharnier geïntegreerd is in de schaar.

Ze schreven dat, na zoveel jaren klant geweest te zijn het tijd is voor een nieuwe schaar..en omdat ik er twee stuurde kreeg ik dus een oud model en een nieuwe (RR 4000)

Wat een service, ik ben blij!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Duitse klantvriendelijkheid, netjes wist niet dat ze dat deden. Misschien die van ons maar ook eens opsturen, wij verloezen steeds de handvaten al tig keer vastgemaakt

Ze knippen zeker fijn, vooral dat laatste extra knipje. Onze fijnste snoeischaar van alle.

Geplaatst:

haha. ( ik bedoel het niet ál te vervelend hoor ) .... maar dit is een wel érg nederlandse reactie he ? Gaan we nou allemaal onze scharen insturen ?

.... als ergens iets gratis is te krijgen ..... lol.

Geplaatst:

Tja.

Ik had eigenlijk verwacht gerepareerde scharen terug te krijgen, maar dat doen ze dus niet meer.

Ik wilde het hier vermelden omdat ik het zo`n positief gebaar vind..met een aardige brief erbij waarin ik een oude klant genoemd word..alsof je even terug bent in de vorige eeuw!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Waarom Nederlandse reactie? Is in Duitsland normaal, omdat dit soort reclame onbetaalbaar is voor een grote naam. Als ze niet netjes hadden geholpen, waren de reacties heel anders.

Ik verlies de schaar regelmatig uit de handen, maar knipt nog prima weet eigelijk niet beter.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...