Geplaatst: 28 februari 20169 j Hoi mensen Wat 'n leuk forum met veel info over de moestuin Heb er al redelijk wat van opgestoken, en somsmoet je gewoon wat proberen en gaat dat meestal wel lekker Ik ben woonachtig in het rustige Zeeland, dicht op de grens, vandaar de naam "halvebelg" Vroeger op stage zeiden ze altijd als ik er weer was, ach daar hebben we de belg Anyway, prima plek om wat bij te leren ivm de moestuin, ik doe dit gewoon voor m'n plezier en het geeft wat rust, op het moment wat tomaatjes (besteld op Fruitlent.nl) die ik hier tegenkwam.Snelle, goede service ook! In ieder geval bedankt voor alle moestuin tips e.d Gr,halvebelg 5 maart 20169 j aangepast door Gast
Geplaatst: 28 februari 20169 j Auteur hehe in ieder geval thx voor het warme onthaal Die plaatjes zouden toch groot genoeg moeten zijn om te zien welke palm/vaarn het is (de naam), miss werkt het als je er op drukt, of rechtsklikken op plaatje Ik post ze straks nog wel es, iets groter dan gr
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.