Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Roald Dahl

Featured Replies

Geplaatst:

Je kan voederbiet ook gebruiken als het perfecte moorwapen.

Leg de voederbiet 24 uur in de diepvries.

Sla er je vent of wat dan ook mee de hersens in.

Doe de voederbiet in een ovenschaal en overgiet met olijfolie en kruiden en goed wat look, mag gerust stinken.

Je belt de afdeling moordzaken van de politie en hangt de schijnbaar verdrietige weduwe uit.

Je schotelt de speurders die honger hebben de gebakken voederbiet met de nodige pilsjes voor.

Moordwapen verdwenen, dus de perfecte moord.

Heb dit ooit eens gezien op tv met een schapebout

Geplaatst:
Je kan die ook gebruiken als het perfecte moorwapen.

Doe de voederbiet in een ovenschaal en overgiet met olijfolie en kruiden en goed wat look, mag gerust stinken.

Je belt de afdeling moordzaken van de politie en hangt de schijnbaar verdrietige weduwe uit.

Je schotelt de speurders die honger hebben de gebakken voederbiet met de nodige pilsjes voor.

Is dat geen verhaal van Edgar Allen Poe?

Ik ken het verhaal in boekvorm.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:
  • Auteur

Geen idee Bonnie, is al lang geleden dat ik dat gezien heb, was een Engelse moordserie ofzo, sla me dood maar weet het niet meer

Geplaatst:

@Borsalino; Optie nummer drie vond ik zeer creatief en leek mij wel wat. Helaas vond mijn vriend het een minder goed idee en dus is optie één (de frietjes) overgebleven.

Hoewel ik moet opmerken dat een bevroren komkommer mij effectiever lijkt (aangezien je er een boel over hebt kan je er misschien één opsturen ). Doordat de lengte van een komkommer groter is dan de lengte van de voederbiet zal de centrifugale kracht bij een slag aanzienlijker groter zijn. Mocht de inslaande kracht niet afdoende zijn dan is er altijd de mogelijkheid dat het slachtoffer wordt getroffen door de EHEC bacterie. Daarnaast is komkommer met Tzatziki een zeer smakelijk bijgerecht.

Conclusie: een bevroren komkommer is efficiënter als moordwapen dan een voederbiet.

Geplaatst:
Je kan die ook gebruiken als het perfecte moorwapen.

Hahahahahaha! Ik heb altijd de grootste lol om jou hoor! Je moet stand up comedian worden joh!

Geplaatst:
  • Auteur

Lisa, moet ik die komkommer gewoon opsturen of bevroren?

Aislin, wie zegt dat ik dat niet ben (zegt dat met nasaal stemmetje à la Philippe Geubels)

Geplaatst:

Waar kan ik je dvdtje kopen?????

Geplaatst:
  • Auteur

Bij de betere plantenzaak, heu platenzaak.................

Geplaatst:

Gewoon opsturen is prima hoor, ik heb zelf een vriezer. Misschien staat het verdacht naar m'n vriend toe maar ik zeg gewoon dat ik komkommerijs wil gaan maken. (Trapt 'ie vast wel in)

Geplaatst:

Roald Dahl is de voedselkiller.

Ik heb mijn halve boekenkast overhoop gehaald maar nu weet ik het weer.

Prachtig verhaal.

Geplaatst:
  • Auteur

Juist Roald Dahl was de serie, begon met speelkaarten de serie.

Er was nog een goede met een alcoholieker met een giftig slangetje.

Geplaatst:
Juist Roald Dahl was de serie, begon met speelkaarten de serie.

Er was nog een goede met een alcoholieker met een giftig slangetje.

BORSALINO, ik smijt nu uit pure narrigheid bevroren radijsje naar je hoofd.

Nu moet ik weer die kast in om die verhalen weer te gaan zoeken.

Grrrr

BTW, ken je het verhaal van de stiekeme partnerruil?

Geplaatst:

Ik herkende het verhaal direct... op de middelbare school moesten we die verhalen in de klas lezen in het Engels. Perfect om de leesvaardigheid in het Engels op te krikken... korte, niet langdradige verhalen, met bizarre plots... Er zat ook zo'n verhaal bij van twee bejaarden, waar de een de ander 'per ongeluk' vergat in de huislift, en op vakantie ging...

Geplaatst:
Ik herkende het verhaal direct... op de middelbare school moesten we die verhalen in de klas lezen in het Engels. Perfect om de leesvaardigheid in het Engels op te krikken... korte, niet langdradige verhalen, met bizarre plots... Er zat ook zo'n verhaal bij van twee bejaarden, waar de een de ander 'per ongeluk' vergat in de huislift, en op vakantie ging...

Dat verhaal van die lamsbout was ook met bejaarden. Dahl had een aparte visie op bejaarden.

Geplaatst:

Wat een verhalen.

Ik zou bijna de boeken gaan lezen. Ware het niet dat ik nog genoeg boeken heb staan die ik door moet spitten

Maar als ze op dvd staan dan moeten ze toch ergens te downloaden zijn. Lijken me spanning en sensatie films. Vind dat die Engelse series altijd van die 'droge' moorden hebben.

Good things come in small packages

Geplaatst:
:lol: Wat een verhalen.

Ik zou bijna de boeken gaan lezen. Ware het niet dat ik nog genoeg boeken heb staan die ik door moet spitten

Maar als ze op dvd staan dan moeten ze toch ergens te downloaden zijn. Lijken me spanning en sensatie films. Vind dat die Engelse series altijd van die 'droge' moorden hebben.

Roald Dahl is zo leuk, zowel voor kinderen als voor volwassenen. In het boek "mijn liefje, mijn duifje" staan hilarische verhalen. Ik ga kreukelen van het lachen. Een vakantie-boek-aanrader.

Geplaatst:
  • Auteur

BTW, ken je het verhaal van de stiekeme partnerruil?

Vertel, gore details het liefst.......................................

Geplaatst:

Goh, ik dacht dat dat verhaal met een wortel was, maar het was dus een biet.. Hmm..

Roald Dahl

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.